Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ralphtdw schreef:fleurtjuh ik zal niet aan een hengst beginnen met jou ervaring. ( en ook voor veel andere mensen natuurlijk niet)
je zult er altijd rekening mee moeten houden en soms is dit niet fijn.
want er zijn denk ik maar weinig hengsten die niet in de gaten hebben dat ze hengst zijn,
en vaak krijgen de hengsten ook echt het hengsten gedag zonder dat ze gedekt hebben.
wij hebben ook regelmatig hengsten gehad en het zit er toch wel in.
je zult dan altijd rekening moeten houden in het land en soms ook met het rijden.
fleurtjeuh schreef:ralphtdw schreef:fleurtjuh ik zal niet aan een hengst beginnen met jou ervaring. ( en ook voor veel andere mensen natuurlijk niet)
je zult er altijd rekening mee moeten houden en soms is dit niet fijn.
want er zijn denk ik maar weinig hengsten die niet in de gaten hebben dat ze hengst zijn,
en vaak krijgen de hengsten ook echt het hengsten gedag zonder dat ze gedekt hebben.
wij hebben ook regelmatig hengsten gehad en het zit er toch wel in.
je zult dan altijd rekening moeten houden in het land en soms ook met het rijden.
Ik heb verder wel ervaring met jonge dieren en stuiterende paarden onder het zadel enzo.
Maar ik vroeg me af of hengsten erg anders zijn dan merries en ruinen.
Maar er zijn toch maar weinig hengsten te koop, de meeste zijn jaarlingen of twenters.