Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
beantsje schreef:@Helina
jouw verzorgpaard heeft vast niks in de gaten gehad; lees anders maar een keer mijn verhaal van de slacht van mijn paard.
Op een slachterij gaan ze netjes en respectvol met paarden om, echt waar. het paard heeft het niet eens in de gaten en kan nog niet met zn ogen knipperen, zo snel gaat het.
Sterkte!
Myfairytale schreef:Ik weer niet, maar ja, ik heb dan ook besloten om mijn paard te laten cremeren... (jaja, ik weet wat de kosten zijn).
maximee schreef:Ik ben tegen slachten!
Met inslapen denk ik dat een paard rustig van alles afscheid kan nemenklinkt mss heel stom.
Maar als ik zelf naar de slacht zou moeten gaan en ik zie wat ze gaan doen dan zou ik de laatste seconde van m'n leven alleen maar in paniek zijn!
Kedevr schreef:Ik ben absoluut geen voorstander van slachten. Ik denk als je een goede dierenarts hebt die goed doseert dat het absoluut niet in paniek raakt. Als jezelf en de omstanders maar rustig blijfen. Ik hoop dat mijn paarden aan een natuurlijke dood mogen sterven maar als dat niet het geval is zou ik never nooit niet voor de slager kiezen
gipsyboy schreef:precies,
mijn paard mag rustig op ze eigen vertrouwde plekje heen gaan, met ze vriendje bij hem,
geen gesleep trailer in en uit, vies stink hok in en dan pang, oh nee geen haar op me hoofd die daaraan denkt.
IKbenEllen schreef:Slachten doen ze toch in een vies hok?![]()
IKbenEllen schreef:Ik sluit me in deze bij Richtje aan, verdiep je eerst eens ergens in voordat je onzin gaat blaten. Dat is pastriest