Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tamary schreef:DuoPenotti schreef:Klik ik in die lijst 23 op alle dieren, dus ook resultaat onbekend kom ik uit op
dode dieren 1104
gewonde dieren 313
vermist 87
Geëuthanaseerd 379
------------------------------------
1883
1883 : 365 = 5,16 dieren per dag. Is er een vergelijkende lijst voor zeg 2013?
pluisje88 schreef:Nouja het feit is dat ze de meldingen graag wil lezen dus dan draagt het wel degelijk wat bij lijkt me. Het is toch onzin dat iemand er extra tijd voor moet inzetten en moeite voor moet doen terwijl er gewoon een appgroep is waar je gewoon mee kunt lezen zonder dat iemand daar extra moeite voor moet doen?
DubbelFun schreef:Ik weet wel zeker dat ik dan geen paarden meer heb (nu 27 en 20). De vraag is alleen of ik op deze manier nog wel paarden wil houden. IK slaap rustiger nu ze verplicht 's nachts op stal staan, of ik hun er een plezier mee doe is maar de vraag.
DuoPenotti schreef:tamary schreef:Klik ik in die lijst 23 op alle dieren, dus ook resultaat onbekend kom ik uit op
dode dieren 1104
gewonde dieren 313
vermist 87
Geëuthanaseerd 379
------------------------------------
1883
1883 : 365 = 5,16 dieren per dag. Is er een vergelijkende lijst voor zeg 2013?
2013 niks. of men wist het nog niet.
lijst 2015 is erg kort
4 aanvallen, 8 dode schapen
Dan enkele jaren niets
2017; 24 dode dieren
2018; 186 bewezen wolf, de rest diersoort onbekend.
2019; 119 dode dieren bewezen wolf
2020; 298 dode dieren bewezen wolf
2021; 271 dode dieren bewezen wolf
2022; 949 dode dieren bewezen wolf
2023; 1213 dode dieren bewezen wolf
Dit is dus zonder vermoedelijk wolf, zonder vermist en zonder onbekende status.
Dus 3060 Dna bewezen dode dieren, inclusief euthanasie.
pluisje88 schreef:Nouja het feit is dat ze de meldingen graag wil lezen dus dan draagt het wel degelijk wat bij lijkt me. Het is toch onzin dat iemand er extra tijd voor moet inzetten en moeite voor moet doen terwijl er gewoon een appgroep is waar je gewoon mee kunt lezen zonder dat iemand daar extra moeite voor moet doen?
Dreamboy schreef:Tienus63, blijkbaar stelt ze jouw inzet niet op prijs. Persoonlijk zou ik haar in mijn foeilijstje gezet hebben. Hoeft ze het ook niet meer te lezen.
Citaat:Schapen dood bij hotel in Garderen, vermoedelijk door wolf
Twee schapen bij Bilderberghotel Résidence Groot Heideborgh in Garderen zijn in de nacht van zaterdag op zondag gedood, waarschijnlijk door een wolf.
Bron Barneveldse krant 12.02.2024
https://www.barneveldsekrant.nl/lokaal/ ... closemodal
Citaat:12 februari 2024/BIJ12 update
2 februari 2024 t/m 8 februari 2024
66 schapen gedood
1 rund gewond
Citaat:Ik denk dat het misschien een beter idee is om onze aanmeldinformatie te delen in die groep dan kunnen ze zich aanmelden voor hun eigen regio en worden ze automatisch op de hoogte gebracht zonder het te moeten opzoeken. Op die manier zorgen we er ook voor dat deze mensen hun meldingen bij ons doorgeven en blijft alles op 1 plek. In onze Drenthegroep zitten al ong 1500mensen en in de Veluwe ook ong 1000.
Het is heel lief dat jullie die informatie delen maar daarmee zorg je ook dat die mensen zich niet bij ons gaan aanmelden en belangrijke informatie via verschillende kanalen gedeeld gaat worden.
Citaat:Aangezien we afhankelijk zijn van wat mensen ons doorgeven aan zicht- en aanval meldingen is toetreding niet geheel vrijblijvend,
maar we verwachten ook jouw eigen inzet om ons op de hoogte te brengen van meldingen in jouw omgeving en in buurtappjes.
Je zit dus niet alleen voor jezelf in deze alertapp maar ook om anderen mensen te waarschuwen.
Alleen zo kunnen we elkaar up-to-date op de hoogte houden.