Kenzo schreef:Ik heb even niks van mij laten horen. Maar ik kan ook vertellen een match gevonden te hebben. 2 september gaat hij gekeurd worden. Spannend en leuk tegelijk
Ah leuk, ik ga voor je duimen. Ga je daarna vertellen wat het is geworden?
LDRD schreef:Neem aan Sosha dat je de verkoper al een idee gegeven hebt van wie je bent en hoe het paard terecht zou komen? Dat kan al veel teleurstelling schelen vooraf.
Over teleurstelling gesproken, ik mag ook weer opnieuw op zoek, want de verkoper is zo ontfatsoenlijk geweest om tegen onze afspraak in, vanmorgen het veulen te verkopen. Na bezichtiging in Duitsland gistermiddag was de afspraak dat ik vandaag in de loop van de dag zou laten weten of ik het veulen wilde kopen. Tsja, en dan dit.
Maar goed, ik had al twijfels en iemand anders heeft de knoop nu doorgehakt.
Volgend jaar heeft ze weer veulens en die kwamen ook te koop liet ze nog weten. Tsja.
En doorrrrr naar de volgende.
Mocht iemand nog iets weten, ik houd me aanbevolen.
Oh jeetje en dan ook nog zeggen dat ze er volgend jaar wel weer een paar heeft... NEEEEXT.
Voor mijn gevoel staan er nu ook veel te koop omdat mensen (weer) gaan studeren of beginnen met werken.
Ik zag net een advertentie en die vraagprijs... Ik mag hopen dat het beestje goud uitpoept