Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. mooie foto!
. Ben het ook eens met Patty haar tips!
Wauw wat gaaf dat je haar zo weer kan oppakken waar je gebleven bent. En wauw dusook gewoon opstappen wegrijden, heeel fijn! Cool dat ze ook niet verschoot van je sporten. en je bent verder dan wij want jullie kunnen al galopperen
gaaf hoor
. het is een thorowgood T4 cob geworden. Veelzijdigheid

Afgelopen mei de trotse eigenaresse geworden van deze super groene maar o zo lieve NWR merrie genaamd Starwins Anita. Ze is in juni 5 geworden en we zijn nu bezig met grondwerk en beleren.
Trailer gaat hier gelukkig goed.
IngridP schreef:Ik meld me ook even![]()
Afgelopen mei de trotse eigenaresse geworden van deze super groene maar o zo lieve NWR merrie genaamd Starwins Anita. Ze is in juni 5 geworden en we zijn nu bezig met grondwerk en beleren. [ Afbeelding ] Trailer gaat hier gelukkig goed.
Wij hebben vooral problemen met het vaststaan. Ze gaat snel hangen. Dus nu veel oefenen met kort vaststaan. Tips zijn welkom![]()
[ Afbeelding ]

Leuke foto Nouklime!

echt niet normaal hoe hard hij kan draven! Was natuurlijk ook wel mijn fout dat hij de galop hulp niet helemaal begreep, pas toen ik bedacht om ook de stemhulp van het longeren eraan te koppelen sprong hij meteen aan. Vervolgens zat hij er zo lekker in dat de remweg ook weer ietsjes langer werd dan gepland
. Maar voor de rest was hij echt mega braaf en blij, en bleef hij zelfs bij de stukken die hij echt spannend vond goed bij me.