Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Monique1963 schreef:Wat leuk, dan heb ik nog wat in het vat! Iedere keer weer een verrassing dan! Waardeer het echt enorm, ook gewoon al jullie berichtjes in dit topic en ook pb'tjes die ik heb gehad en ook sms'jes, echt lief!
Ik ga iedere dag een beetje vooruit, ik kan nu weer mijn benen over elkaar doen als ik zit zonder dat ik door de grond ga van de zenuwpijn, dus petit à petit l'oiseau fait son nid...
Jet schreef:Mo, wat ik destijds fijn vond was een stevig opgerold dekbed ( in de lengte) achter mijn rug, zodat ik niet helemaal plat op mijn rug lag, maar ook niet helemaal op mijn zij. Die lag dan over de hele lengte vanaf mijn nek achter mijn rug, zo kregen mij ribben de ruimte die ze nodig hadden en kon ik beter ademhalen. De "bovenste arm" legde ik dan niet voor me, dan druk je je ribben weer in elkaar. Zo'n beetje bovenop mijn heup zeg maar. Zo kon ik toch wel een aardig tijdje slapen.
Ik wilde het je al eerder zeggen, maar ik vergat het steeds weer.
Als je opstaat, blijf je dan nog wel een tijdje op de rand van je bed zitten? Dat scheelt vaak ook wel wat met duizeligheid.
Jet schreef:Ja, tijd inderdaad!
Ik lag inderdaad het liefst zo half op mijn rug, half op mijn zij, maar dan wel met de slechte kant onder. Als die bovenlag voelde dat heel vervelend ( op zijn zachtst gezegd) aan mijn ribben, inderdaad het idee dat ze in elkaar schoven ofzo.
anjali schreef:Nou Monique, ik had een tijdje niet bijgelezen. Nu dus wel en dat is schrikken, val je niet van je paard maar van een trapje in de badkamer!! Ik hoop dat het al veel beter met je gaat. Je hebt pech maar je bent wel een enorme dappere doorzetter!