Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Art_Ificious schreef:OK nu wil ik onderzoek laten doen krijg ik opnieuw gezeik van jullie.
Echt is het dan werkelijk nóóit goed?
Ben blij dat er ook zijn die wel vriendelijk blijven.
Art_Ificious schreef:Iemand enig idee of ik limo eventueel die zaterdag al kan brengen? Dat zou beter uitkomen en heb ik zelf minder stress over te brengen op Limo de dag dat het onderzoek doorgaat. Dan heeft limo ook 2 dagen op alvast aan de artsen en omgeving te wennen.
Art_Ificious schreef:OK nu wil ik onderzoek laten doen krijg ik opnieuw gezeik van jullie.
Wildgirl schreef:Ben ik nou de enige die zich achter de oren krabt ivm het uitvoeren van onderzoeken twv ruim 1000 euro?
TS geeft meerdere malen, in meerdere topics, aan dat ze niet weet wat ze moet maar dat ze dit eigenlijk ook niet wil.
Ze wil geen sensibel, jong en onstuimig paard. Of dit gedrag nou veroorzaakt wordt door pijn of karakter.
Neem je verlies op zo'n moment zou ik zeggen en verkoop het dier voor een symbolisch bedrag en met het hele verhaal erbij of laat het slachten/inslapen.
Maar nee, ts wordt hier door de bokt brigade verketterd en gaat als een dolle alle (goedbedoelde maar niet altijd even handige) adviezen opvolgen van bokkers.
Nog meer geld. Nog meer tijd. Nog meer frustratie.
Ik denk dat je eerlijk moet zijn naar jezelf ts. Stel dat er op de kliniek niets of iets uitkomt; ga jij daar dan mee aan de slag? Of begint het hele verhaal dan weer op nieuw?
Je bent nu ruim 2 jaar bezig. Het heeft je bloed, zweet, tranen en vooral heel veel geld gekost en waar sta je nu? Ben je gelukkig?
Paarden heb je voor je plezier, niet om mensen hier op bokt of anderen iets te bewijzen.
Mijn inziens is dat plezier bij jou al lang geleden verdwenen en is het uitsluitend zorg en verdriet.
Noem me advocaat vd duivel maar ik zou dat hele onderzoek + evt bijkomende kosten lekker laten voor wat het is. Zoek een goede plek voor Limo, ongeacht levend of dood en neem je verlies. Een paard is zich niet bewust van euthanasie of de slager, het zijn bokkers die dat moreel niet over hun tere hartje kunnen verkrijgen en jij laat je daar door beïnvloeden.
Focus je op je andere dier en investeer je geld daarin waarin het nut heeft!
Leo schreef:Dat euthanisatie topic is oud nieuws, TS heeft daar ook voldoende gehoord. Zullen we die discussie nu hier achterwege laten ipv nog eens over te doen? Zijn zowel TS als het paard niet mee geholpen.
Art_Ificious schreef:Wildgirl denk je serieus dat limo en ik geen goed team zijn?
Werkelijk? Dan heb je limo en mij Echt nog nóóit samen gezien. Qua rijden ging het misschien niet altijd goed (wat misschien ook door pijn kan komen wie weet) maar gewoon bij hem zijn en met hem kroelen en wandelen zag je wel dat hij vertrouwen heeft in mij. Bij iets engs gaat hij steun zoeken bij mij.
Hoe haal je het in je hoofd zo te praten als je ons niet eens kent.
Sorry vind je post nergens op slaan.
Die scintigrafie heb ik zelf ter sprake gebracht gehad in dit topic. Die heeft niemand me opgelegd. Dus ga eerst alles GOED na voor je iets post.
Ik heb werkelijk over vanalles nagedacht. Maar uiteindelijk toch beslist de scintigrafie te doen. Mijn moeder steunt me hierin ook heb met haar ook veel over limo gesproken voorbije dagen.