kyrkelover schreef:xkusjeirene schreef:Ja oeps. Ik koop ook een volbloed, waarschijnlijk geen renpaard (is namelijk totaal niet heet en is net 5 maand onder het zadel) Ergens in augustus deze kant op gekomen, verkocht aan de toenmalige eigenaar en gaat nu waarschijnlijk voor nog veel meer weg dan de importprijs en koopprijs.
Ik denk dat je inderdaad een paar leuke goed kunt omscholen en naar NL kan sturen, maar helaas is de import nu vrijwel onmogelijk
Als het een engels volbloed is die ouder is dan 4 kun je er eigenlijk donder op zeggen dat hij wel degelijk gekoerst heeft. De volbloed fokkerij is GIGANTISCH duur. Zeker als ze dus uit Engeland of Ierland komen vraag ik mij af of dat verhaal wel klopt. Daarnaast zag ik dat je over foto's begon. Aangezien 75% van de renpaarden al aangeboren kissing spines heeft in enige vorm gezien hun bouw, zou ik van te voren voor jezelf wel bekijken hoe en wat. Gemiddelde volbloed uit de eerlijke handel kost momenteel maximaal 5000. Dit zijn dan echt wel de betere grote ruinen zeg maar. Als jij dus maximaal een 2tje wilt op rugfoto's zou ik daar als eerste mee beginnen wil je niet een keuring hebben van weet ik hoeveel geld om daar dan op het laatst achter te komen.
Ik heb geen idee, wellicht heeft hij wel gekoerst, wellicht niet haha. Maar dat lijkt me niet zo groot probleem toch?
Dat 75% kissing heeft dat wist ik niet. Hmm, echt wel iets om mee te nemen dan. Thanks!