Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
anjali schreef:Je wordt ook tegen elkaar uitgespeeld om snel te beslissen en niet af te dingen. Want er zijn nog meer belangstellenden.......Vroeger waren dat misschien verkooppraatjes maar tegenwoordig is het vaak echt zo.
wyoming schreef:Wauw dat is zeker netjes LDRD, al zou ik het zelf ook zo doen.
Ik ga morgen ook naar een paard kijken, zie ik net dat die op gereserveerd staat, hoop toch dat dat is omdat de verkoper ook netjes is en niet omdat ie al verkocht is.
Marlies1 schreef:Nog mensen op pad geweest voor een paard dit weekend?
Ik heb trouwens het idee dat de markt aan begint te trekken. Er komt weer wat meer te koop en niet alles is binnen no time verkocht.
Wat ik ook zie is dat mensen die een paar maanden geleden een paard hebben gekocht, nu om wat voor reden dan ook spijt hebben en het paard weer te koop zetten.
Autumnn schreef:Marlies1 schreef:Nog mensen op pad geweest voor een paard dit weekend?
Ik heb trouwens het idee dat de markt aan begint te trekken. Er komt weer wat meer te koop en niet alles is binnen no time verkocht.
Wat ik ook zie is dat mensen die een paar maanden geleden een paard hebben gekocht, nu om wat voor reden dan ook spijt hebben en het paard weer te koop zetten.
Dat idee heb ik ook! Hou al een tijdje wat dieren in de gaten maar die staan nog steeds te koop.
Autumnn schreef:Marlies1 schreef:Nog mensen op pad geweest voor een paard dit weekend?
Dat idee heb ik ook! Hou al een tijdje wat dieren in de gaten maar die staan nog steeds te koop.
Tja, vakanties zijn weer voorbij.....
LDRD schreef:Ik begrijp werkelijk niet waarom als het op paarden kopen en verkopen aankomt mensen ineens zo raar gaan communiceren. Zowel potentiele kopers als verkopers kunnen er wat van hoor. Er zijn erbij die mij ook wel eens bijna tot waanzin hebben gedreven
![]()
.
Wat is er mis met fatsoen en een normale communicatie zou je zeggen.
Maar goed, nu even in mijn rol als potentiele koper : het veulen waar ik ben wezen kijken was absoluut niet van plan om te laten zien of ze een beetje kan lopen. Beetje jammer als je daarvoor naar Duitsland rijdt. Ben er nog niet uit wat ik daarmee moet.