Gelukkig bij jou niks ernstig! Wat vervelend van de zadelpasser. Hoezo zijn er 8 wervels vast gezet bij jou? Klinkt niet fijn. Wel goed dat je geen schrik hebt, schop jezelf maar goed onder je kont dan

Modnight, nee snap ik. Heeft Marie ook een keer gedaan toen ik haar net had. Maar Marie was ook echt wel een beetje een gevaarlijk paard in het begin. Hopelijk blijft het bij die ene keer.
Wat een knap paard is het toch Candalisa! En wow, dat zadel, toch meteen een heel ander zicht!

Sizzle, fijn dat het helemaal beter is met het oog!
Ik weet dat deze vraag hier al een paar keren gesteld is, maar hoevaak werken jullie nu eigenlijk met een paard van 3-4 jaar? Nu alles weer wat lekkerder gaat met Marie ben ik soms bang om haar te overvragen. Vorige week ging ik wat longe werk doen en vroeg iedereen op stal waarom ik niet ging rijden. Mijn antwoord daarop was dat Marie die week al twee keer intensief gereden is geweest, en dat 3 keer dan te veel is voor een paard van 3,5 jaar. Kreeg toen een beetje onprettige commentaren. Als ik met Marie rij dan rij ik meteen wel redelijk intensief omdat Marie echt wel een paard is dat je aan het werk moet zetten. Ik stap ook wel heel veel en lang tussen mijn draf en galop. Maar we doen het best intensief, en dan wil ik haar geen 3x per week aan het werk zetten. Wat denken jullie?