Mijn voorkeur: in PP houden en een nieuw deel openen, deel V wordt dat dan. En dan in de openingspost links naar deel I t/m IV zetten, zodat evt. nieuwe zoekers als ze willen het oude materiaal nog eens door kunnen lezen.
Ja, zitten ook aantal nieuwe bokkers bij die anders bij huiskamer niet kunnen meepraten zou zonde zijn want is nuttig en zeer paardgerelateerd onderwerp.
Ik heb geen voorkeur maar geen jeugd of manege huiskamer
Calypso84
Geplaatst: 25-04-12 18:05
nadeel voor nieuwe bezoekers is idd dat ze in het andere gedeelte niet kunnen posten / meelezen. ZOu het topic wat Welmoed heeft aangemaakt in Algemeen Huiskamer niet omgezet kunnen worden naar PP?
Dan hebben we het opgelost denk ik
Yelly
Geplaatst: 25-04-12 18:06
Gewoon een nieuw topic openen in dit subforum (PP)?
Ik vindt alles prima zolang het maar geen manege of YR wordt.
Martie
Geplaatst: 25-04-12 18:16
Wat houdt dat laatste in, Leo? Ik denk wat we hier graag willen is een topic dat EN open is voor alle geïnteresseerden (dus zonder de beperking van 25 berichten) EN door kan lopen tot 500 pagina's anders blijven we aan het openen en sluiten... Is zo'n combinatie mogelijk?
Ik geloof dat we vooral gevonden worden door het overzicht links op de voorpagina en ondelinge 'reclame'. Waarschijnlijk maakt het wat minder uit onder welke 'afdeling' we staan.
Wat vinden de anderen hiervan?
welmoed__
Geplaatst: 25-04-12 18:16
Mag iemand anders dan vragen als het kan, heb al moeite gehad om hem de vorige keer te verplaatsen.
Maar er is al een nieuw topic alleen die staat verkeerd. Geen probleem met nieuw topic aanmaken, als iedereen hier mee eens is, anders maak ik hem weer voor niks.
Helaas is de combi niet mogelijk; er is een grens gesteld van 100 pagina's buiten de HK. Ik kan me vinden in jullie voorkeur op PP te blijven; het is veel makkelijker terug te vinden. Ik zal regelen dat het nieuwe topic naar PP komt, ik denk dat, dat de beste optie is.
En een foto in haar nieuwe box Op weg naar stal belde/smste iedereen af om te komen. Ik was dus in de veronderstelling dat er niemand op stal aanwezig was wanneer ik met mijn nieuwe paard zou arriveren. Eenmaal aangekomen op stal stonden er dus ook helemaal geen auto's op het parkeerterrein, maar toen ik binnenkwam stormden er als verassing allemaal mensen uit een van de boxen. Echt super leuk! Ze hadden de box ook helemaal versierd.
Het is trouwens een 9 jarige prok gekeurde stermerrie van Oramé x Nimmerdor. Ze is super braaf en vriendelijk in de omgang. Haar stokmaat ligt rond de 1.72. Ze heeft op M-niveau gesprongen en is L dressuur geklassificeerd. Tussendoor heeft ze ook nog 3/4 veulens gehad.
Martie
Geplaatst: 25-04-12 20:54
Zo, da's niet verkeerd Burella! Gefeliciteerd met haar En leuke verrassing dus op stal