nathe schreef:maar als je van een paard wilt leren moet je geen paard kopen dat op haar 12 jaar nog als een kameel loopt zoals die ronaldo
ik snap dan niet waarom je dan naar zo'n paard zou kijken... omdat het een zwarte is zoals black beauty?
Ik ben het helemaal eens met Nathe als je een leerpaard wil, wat overigens denk ik niet te vinden is in de lage prijsklasse (of er is iets mis mee of je moet naar 15> kijken)
,maar dan moet je niet voor die zwarte gaan, want die loopt echt niet nageefelijk, dat kan ie waarschijnlijk ook niet, zie de foto's + tekst dat spreekt voor zich....
Overigens is er niets mis met JvdH, we hebben er veel leuke paarden van op stal, maar ze zitten in de lagere prijsklasse-en vlugge handel,
dus die markt brengt ook af en toe, slecht gereden, mankementen, slechte karakters of (kleine) bemerkingen mee.
Ze hebben leuk paarden, maar die leukere jongere gezonde heb je daar ook niet voor een habbekrats....
Het assortiment wisselt daar snel/met de dag, maar ze zijn wel eerlijk (wel laten keuren) en je kan ze op proef meekrijgen of omruilen ed. dus er is wel goed mee te handelen.