Ik heb in mijn kindertijd veel pluimvee gekend, Een canadese gans is geen grauwe gans. En als jij een canadese gans wil mak maken wens ik je veel succes. Als er nu 1 type gans agressief is als de pest. Die twee hier vallen de paarden zelfs aan.
Hoop dat de canadezen snel op flikkeren al heb ik ze de afgelopen dagen allemaal niet meer gezien eigenlijk. Als dit de grauwe zijn, dan komen ze niet van mijn weide af in elk geval want daarvan weet ik zeker dat het neilganzen zijn. (nonkel die bij natuur en bos werkt heeft dat ook bevestigd.) maar heb van die twee eigenlijk nooit last ondervonden. Nu heb ik vorige week geloof ik wel het koppel neilganzen zien ruzie maken met het koppel canadezen. Sam vond dat erg verontrustend en heb hem toen van weide moeten wisselen.
En ik zag dat er toen 4 ganzen extra waren maar die vier heb ik eigenlijk zo nauw niet bekeken maar dat zouden dan grauwe geweest kunnen zijn. Dan zijn het dus niet de neilganzen die zich voort geplant hebben, of iig niet hier.

Dankje
mijn man kliert hij steeds. 

is ie morgen vergeten maar hij slaapt nu wel. Weet niet of dat nu een compliment is……..