Ik heb in mijn kindertijd veel pluimvee gekend, Een canadese gans is geen grauwe gans. En als jij een canadese gans wil mak maken wens ik je veel succes. Als er nu 1 type gans agressief is als de pest. Die twee hier vallen de paarden zelfs aan.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maflinger_S schreef:Hebbuh, hebbuh ... Welnee, ik heb helemaal geen last van hebberitis. Wat is het toch een leukerd. Jij mag er ook zijn trouwens.
petraaken schreef:Hij is echt jouw mannetje hè.
Muga schreef:Heerlijke foto's!
Heb je nog zo'n slaapfoto met baby joy? Leuke vergelijkfoto haha. Zo'n groot hoofd ineens in je schoot.
Ayasha schreef:De twee die ik hier gespot heb waren wel degelijk nijlganzen. Die hadden wel meer zwart aan de vleugels (op het eerste zicht had ik ze toen bijna verward met een ooievaar tot ze lande) maar op de foto zie ik idd veel minde zwart aan de vleugels dan de ganzen die ik hier had zitten. Ik heb hier nog geen andere gezien buiten de canadese.![]()
Ik heb in mijn kindertijd veel pluimvee gekend, Een canadese gans is geen grauwe gans. En als jij een canadese gans wil mak maken wens ik je veel succes. Als er nu 1 type gans agressief is als de pest. Die twee hier vallen de paarden zelfs aan.Hoop dat de canadezen snel op flikkeren al heb ik ze de afgelopen dagen allemaal niet meer gezien eigenlijk. Als dit de grauwe zijn, dan komen ze niet van mijn weide af in elk geval want daarvan weet ik zeker dat het neilganzen zijn. (nonkel die bij natuur en bos werkt heeft dat ook bevestigd.) maar heb van die twee eigenlijk nooit last ondervonden. Nu heb ik vorige week geloof ik wel het koppel neilganzen zien ruzie maken met het koppel canadezen. Sam vond dat erg verontrustend en heb hem toen van weide moeten wisselen.
En ik zag dat er toen 4 ganzen extra waren maar die vier heb ik eigenlijk zo nauw niet bekeken maar dat zouden dan grauwe geweest kunnen zijn. Dan zijn het dus niet de neilganzen die zich voort geplant hebben, of iig niet hier.
pmarena schreef:Moet je Knorrie nou zien liggen joh, haha. Heerlijk hoor
Neon schreef:Hij is zo leuk hè... is toch wel echt mijn favoriete boktpaard :
Mars schreef:JoyWat een heerlijk dier is ie en hij wordt steeds maar knapper!
Dat gezichtje is ook om te smelten, groot kind en toch wijs tegelijk