Kaja schreef:Je kunt het vertikken, maar zodra er zichtmeldingen in de buurt van je paarden volgen dan is het gedaan met je gemoedsrust én je nachtrust. Dat verzeker ik je.
Ik ga m’n lidmaatschap van de DB ook opzeggen. Natuurlijk zijn zij er voor elk dier, maar tegen beter weten in een dier binnenhalen wat dood en verderf zaait. Vervolgens verkettert word, wat ook weer leed met zich mee brengt en dan nog verkondigen dat het allemaal zo geweldig is, in plaats van erkennen dat het de omgekeerde wereld betreft, gaat mij een stap te ver.
Pure dierenmishandeling als je het mij vraagt. Opgejaagd en volledig in paniek geen kant op kunnen, zo ernstig verwond dat de dood volgt, al dan niet uren later.
Om dit te voorkomen worden de dieren opgesloten, wat indruist tegen alles waar de DB voor staat en juist nu zijn ze niet thuis. Walgelijk!
Ik merk dat ik me verduidelijken moet aan jullie reacties te lezen.
Ik bedoel dat ik nog eerder met een geweer in m'n achtertuin ga liggen dan dat ik m'n paarden opsluit, dat ik als de wolf hier komt aan alle bellen trek die op media aandacht kan rekenen. Natuurlijk laat ik m'n paarden niet het slachtoffer worden, maar daar bedoel ik mee naar beide kanten- ik vind dat de verhouding zoek is dankzij de komst van de heilige wolf. En ik snap niet dat dit al zo uit de hand lopen mag er vallen nogal wat slachtoffers op het moment ,voor mij niet goed te praten wat daar gebeurd in Drenthe op het moment