Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nobel01 schreef:Gisteren een bezichtiging gedaan. Stond in advertentie recent rontgen gekeurd.
Blijkt dat iemand (geen dierenarts) rontgenfoto's heeft genomen, en die laten beoordelen door een dierenarts.
Blijkt wel een chip te hebben, maar ons niet bekend waar.
Nu wij de foto's willen opvragen(staat bij dat dat mogelijk is) reageren ze niet meer, ook niet als wij bellen.
Heb zo mijn twijfels..
Marlies1 schreef:Ben wel benieuwd, nooit spijt van gekregen dat je iets heel anders hebt gekocht? Of heb je hem nog maar net?
5 weken geleden heb ik voor het laatst een paard bekeken en gereden. Nu maandag eindelijk weer wat staan. Dus ik ben benieuwd.
Zijn er nog mensen op pad geweest voor een nieuw paard de afgelopen dagen?
wyoming schreef:Hoi,
Ik heb vorig jaar na 22 jaar mijn vriendinnetje moeten laten inslapen en ik ben heel langzaam op zoek naar een nieuw paard.
Maar hoe doen jullie dat met keuren? Bij de oude eigenaar of zodra het paard al hebt?
Het liefste zou ik namelijk willen dat mijn eigen dierenarts het paard keurt, maar het paard waar ik ga kijken staat niet om de hoek dus mijn dierenarts valt voor op locatie af. Of zoek je een dierenarts daar? Ik wil er sowieso bij zijn.
Verder vind ik het erg lastig om een paard te vinden. Zeker omdat ik niet helemaal zeker weet wat ik zoek.
Djoena schreef:peach2001 schreef:Heeft iemand een geüpdate lijst met wie wat zoekt? Misschien dat ik iemand kan helpen op dit moment.
Volgens mij is er (nog) geen lijst, maar ik vind een lijstje wel een leuk idee
Of ik heb over de lijst heengelezen, dat kan ook![]()
wyoming schreef:Hoi,
Ik heb vorig jaar na 22 jaar mijn vriendinnetje moeten laten inslapen en ik ben heel langzaam op zoek naar een nieuw paard.
Maar hoe doen jullie dat met keuren? Bij de oude eigenaar of zodra het paard al hebt?
Het liefste zou ik namelijk willen dat mijn eigen dierenarts het paard keurt, maar het paard waar ik ga kijken staat niet om de hoek dus mijn dierenarts valt voor op locatie af. Of zoek je een dierenarts daar? Ik wil er sowieso bij zijn.
Verder vind ik het erg lastig om een paard te vinden. Zeker omdat ik niet helemaal zeker weet wat ik zoek.
Domi_94 schreef:Djoena schreef:
Volgens mij is er (nog) geen lijst, maar ik vind een lijstje wel een leuk idee
Of ik heb over de lijst heengelezen, dat kan ook![]()
Die lijst was er wel, maar later nooit echt geüpdatet.
Nobel01 schreef:Gisteren een bezichtiging gedaan. Stond in advertentie recent rontgen gekeurd.
Blijkt dat iemand (geen dierenarts) rontgenfoto's heeft genomen, en die laten beoordelen door een dierenarts.
Blijkt wel een chip te hebben, maar ons niet bekend waar.
Nu wij de foto's willen opvragen(staat bij dat dat mogelijk is) reageren ze niet meer, ook niet als wij bellen.
Heb zo mijn twijfels..