Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Rockefeller0 schreef:Hoi allemaal! Ik volg deze training ook en heb even een vraagje.![]()
Vorige week heb ik een video ingestuurd voor feedback en ben echt benieuwd naar het commentaar! Hoe lang duurde dit bij jullie? En komt de video automatisch op de site of kan je er ook voor kiezen om dit alleen zelf te zien?
Promisse schreef:Volgens mij is er al een maand of 5 geen activiteit op de cursussite. Denk dat de focus op de nieuwe cursussen, activiteiten en accommodatie lag/ligt.

Ik ga op vakantie naar Schotland en Nederland
2e proef een WP. Was het wel eens met het jurycommentaar.
_Nelleke_ schreef:Wat een stilte hier.
Ik heb voor het eerst sinds 11 jaar weer eens een wedstrijdje gestart. Ik was even vergeten hoe leuk mijn pony springen vind en was 1 proefje voornamelijk bezig om NIET over de hekjes te springen.2e proef een WP. Was het wel eens met het jurycommentaar.
zie het voor me, hihi..Gefeliciteerd met je puntje.
, kan echt niet meer draven met mijn zwarte, man oh man.. Kon ik al bijna niet meer, dus bracht mijn tijd doorgaans in stap of galop door met kleine stukjes draf, maar pffftttt, kan het nu echt niet meer... Op beige gelukkig wel, maar die beweegt veel kleiner en is gewoon makkelijker te rijden, die zwarte ook.. als je hem fijn hebt kan je daar ook goddelijk op meeliften, maar die gaat niet spontaan fijn zijn omdat jij toevallig niet functioneert, daar moet je wel aan rijden.