Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Giorgio_x schreef:Ik volg dit topic al een tijdje, maar ik wil me langzaam aan ook zoekende gaan noemen.
Ik ben op zoek naar een veulentje. Een hengst, en het liefst met een mooie dressuur afstamming.
Ik ben zeker van plan om zoveel mogelijk veulenkeuringen af te gaan, maar als jullie wat tegen komen hoor ik het graag!!
Giorgio_x schreef:Ik volg dit topic al een tijdje, maar ik wil me langzaam aan ook zoekende gaan noemen.
Ik ben op zoek naar een veulentje. Een hengst, en het liefst met een mooie dressuur afstamming.
Het liefst wil ik het duitse bloed een beetje vermijden.
Ik ben zeker van plan om zoveel mogelijk veulenkeuringen af te gaan, maar als jullie wat tegen komen hoor ik het graag!!
Nellekeee schreef:Giorgio_x schreef:Ik volg dit topic al een tijdje, maar ik wil me langzaam aan ook zoekende gaan noemen.
Het liefst wil ik het duitse bloed een beetje vermijden.
Waarom geen duits bloed Robin?
listiglistje schreef:1e keer kijken zou ik zonder instructie doen en als het wat voor je is de volgende x instructie mee![]()
Misschien is het bij voorbaat al niets, dan gaat ie voor jan met de korte achternaam mee