Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Zal wel persoonlijke kwestie zijn, maar op een paard gaan staan, zonder handen buitenrijden en met 2 man op een paard bonken is nou niet echt iets waar ik warm voor loop.
nathe schreef:de paarden zijn daar meestal vanaf 8000 dacht ik?

R_ali_R schreef:nathe mooi dat het goed gaat, ik hou wel van een beetje karakter maar heb nog nooit met een jazz gewerkt en die blijken nogal een geval apart tezein bij mij op stal staat er ééntje die is zoo gek als een deur maar als het je past doet hij alles voor je en daar hou ik wel van.
Snoekiej vanaf de 6.000 de jazz is 6.000 en ze hebben er nog twee in die catogorie de rest is wat duurder

SimoneX schreef:nathe schreef:de paarden zijn daar meestal vanaf 8000 dacht ik?
Bij Jansen & van den hout bedoel je?
Nee, hoor! In iedere prijsklasse
Ik ben er geweest en er staan genoeg paarden maar je moet wel goed je ogen en oren open houden.
en heel goed kijken naar de paarden (benen, ogen etc.) Staat een hoop "rommel" maar uiteraard staan
er ook goede. Altijd laten keuren door je eigen dierenarts.
Je kunt altijd binnen lopen en vind je iets leuk dan mag je hem/haar meenemen voor proeftijd. Weet je
het na die 2 weken nog niet kan de proeftijd verlengt worden. Dit alles zonder betaald te hebben.
Je moet zowiezo goed handelen maar dat lijkt me logisch bij een handelsstal.
Ik heb uiteindelijk mijn paard particulier gevonden maar zou er zo weer naar toe gaan.
SimoneX schreef:nathe schreef:de paarden zijn daar meestal vanaf 8000 dacht ik?
Bij Jansen & van den hout bedoel je?
Nee, hoor! In iedere prijsklasse
Ik ben er geweest en er staan genoeg paarden maar je moet wel goed je ogen en oren open houden.
en heel goed kijken naar de paarden (benen, ogen etc.) Staat een hoop "rommel" maar uiteraard staan
er ook goede. Altijd laten keuren door je eigen dierenarts.
Je kunt altijd binnen lopen en vind je iets leuk dan mag je hem/haar meenemen voor proeftijd. Weet je
het na die 2 weken nog niet kan de proeftijd verlengt worden. Dit alles zonder betaald te hebben.
Je moet zowiezo goed handelen maar dat lijkt me logisch bij een handelsstal.
Ik heb uiteindelijk mijn paard particulier gevonden maar zou er zo weer naar toe gaan.

Maar ik ga gewoon af gaan op het gevoel als ik daar ben, ik zal wel zien welke paardjes hij mij voorstelt. 

Natuurlijk kun je voor dat geld geen topper verwachten, maar ik ben zelf ook maar een recreatieruiter
Een combi van trainen, af en toe een wedstrijdje en buitenrijden is voor mij ideaal
Ik wil gewoon veel leuke dingen doen met een paard en samen plezier hebben, maar het is natuurlijk wel leuk om daarbij ook vooruitgang onder het zadel te boeken
Naar mijn mening kan dat allemaal prima met mijn paardje, dus ondanks dat ze een 'koopje' was, voldoet ze wel aan mijn eisen en ben ik ontzettend blij met haar
Yelly schreef:Je moet gewoon heel goed kijken wat je wil van en met het paard en of het paard bij je doelen past
Mijn paard viel zelf in de lagere prijsklasse, dus daar hoor je mij geen commentaar op gevenNatuurlijk kun je voor dat geld geen topper verwachten, maar ik ben zelf ook maar een recreatieruiter
Een combi van trainen, af en toe een wedstrijdje en buitenrijden is voor mij ideaal
Ik wil gewoon veel leuke dingen doen met een paard en samen plezier hebben, maar het is natuurlijk wel leuk om daarbij ook vooruitgang onder het zadel te boeken
Naar mijn mening kan dat allemaal prima met mijn paardje, dus ondanks dat ze een 'koopje' was, voldoet ze wel aan mijn eisen en ben ik ontzettend blij met haar
Ach, ik zou geen ander paard meer willen
En dat ik nog een deel van mijn budget over hield, was alleen maar gunstig, ik heb verder nergens op moeten bezuinigen