stephanie09 schreef:hmm ik als ik zou kiezen voor het gevoel van een paard zou ik eerder denken dat een paard liever een spuitje heeft dan een stang tegen ze kop! maar weet je wat ik bedoel met het paard zie dat aankomen als er iets gebeurt kan je het aan bepaalde personen merken wat er is als jij merkt dat je vriendin verdrietig volgens mij vind jij dat niet leuk een paard kan ook zo dingen aanvoelen dus lijkt mij dat een paard dat ook voelt als hij merkt dat zijn eigenaar niet vrolijk! ik bedoel wat victory-boy zei als je dat doet dan merkt het paard er niks van denk dat een paard dat liever hebt dan een stang! en trouwens hoe vaak wordt het bij mensen gedaan een stang tegen hun kop denk dat dat ook wel hetzelfde is als bij paarden hoor! maar ach ieder zijn eigen mening zoals ik al zei respecteer ik dat
Maar bij het inslapen van een paard huppelt de eigenaar ook niet vrolijk fluitend naar zijn paard

Denk je dat de stang aan het plafond hangt en dat ze het paard ergens neerzetten en dat dan de stang er aankomt en tegen het paard aankomt? Ze zetten 'm gewoon op het hoofd.
edit; Maar je moet gewoon doen wat het beste is in de situatie van het paard. Als ik mijn pony/paard niet meer kan vervoeren, krijgen ze een spuit. Maar dan wil ik ook écht een goede, dat ie in 1x weg is. Ikzelf heb juist geen goed gevoel bij een spuit, maar zelf schieten doe ik ook niet