Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Als ze knuffels krijgt is ze altijd tevreden, voor een stoere dame te zijn is ze stiekem wel gevoelig. 

(in dit geval dat het voeren te lang duurde)
Neon schreef:Heerlijk ook.. hij is geërgerd want jij bent niet snel genoeg dus trekt hij een prutlip... en jij trekt je telefoon uit je zak voor een foto![]()
Haha
Hij wordt inderdaad steeds chiquer
ze zijn zo schattig als ze driftbuien hebben. 
pien_2010 schreef:Ayasha schreef:Hij heeft Rêve haar koppige onderlipje als hij geërgerd is.(in dit geval dat het voeren te lang duurde)
Verwend ding

jokari schreef:De hooligan ziet er prachtig uit.
ik moet hem buiten laten want op stal weeft hij maar buiten heeft hij ook zijn buien ondanks dat ze hier Max 6 uur op stal staan. 
ze moest ook een copie van zichzelf maken op de voor benen na.
mijn moeder had het steeds over Rêve toen Joy daar stond.
Hij is zo ook met vrijwel alle mensen. Hij heeft graag aandacht, wil graag doen wat je van hem vraagt. Hij is veel "opener" van karakter dan Rêve ooit geweest is.
Toen mompelde Chris iets dat verdacht veel op kreng leek.
Ze beet niet echt maar wel wat dreigen met die lippen elke keer als ie aan de riem wilde komen.
En ze krijgt dan een zekere blik in haar ogen die je echt wel waarschuwt.pmarena schreef:Ik ben nooit ver gekomen in de wedstrijdring, want de manegeponies en lessen hadden niet zoveel capaciteit en met eigen spul nooit wedstrijden gereden. Maar kan me nog wel een wedstrijd herinneren waarbij er een geluidsbox boven de X allemaal begon te knetteren en fluiten.... interferentie weet je welDat werd dus geen winstpunt die proef

‘
er lopen ook twee reeën momenteel. We hebben een mini bos dat als water zuiger fungeert en totaal verwilderd gelaten is. Ik gok dat ze daar hun schuilplaats gemaakt hebben. Onbeperkt gras, verschillende soorten bomen op die kleine oppervlakte en bij droogte kunnen ze uit de waterbak van de paarden drinken zonder hun jong lang alleen te moeten laten.
we hebben hier gewoon per ongeluk een klein eco-systeem de kans gegeven om op te bloeien nu niet meer alles bewerkt wordt door de boeren.
dag en nacht door