Eilinora schreef:Ja nogal mijn pony's lopen nog buiten met veulens.
Merrie die de kudde leidt laat zich in het donker ook niet vangen.
Dat wordt in de wei slapen dan. Hopelijk blijft hij weg. Succes en sterkte.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tancreda4 schreef:Eilinora schreef:Ja nogal mijn pony's lopen nog buiten met veulens.
Merrie die de kudde leidt laat zich in het donker ook niet vangen.
Kunnen ze niet naar binnen worden gehaald nachts?
Dreamboy schreef:Eilinora schreef:5 minuten bij mij vandaan [ [url=m/YJ3Qkk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oh, dan zit jij waarschijnlijk nog meer in de stress dan ik. Het is zo'n 15 minuten bij mij vandaan. Van de week ook al een bij Veenoord.
baudyh schreef:Spenk schreef:Die wolf loopt hier al paar dagen. Hij is ook al gezien bij Holsloot, richting dalen..
Wanneer was dat?
nine1987 schreef:Ja, maar dit is wel weer zo'n bericht waar ik dan wel een beetje fronsend naar kijk.. Want atm wordt echt ALLES op de wolf af geschoven, terwijl ook voor de wolf paarden door de draad gingen, door wat dan ook.. Pas als er zichtmeldingen bij komen kijken, oké.. Maar op deze manier loopt alles door elkaar en jut iedereen elkaar alleen maar op..
mysa schreef:Idd, men denkt nu te snel aan wolven. Eigenlijk net als bij keelpijn of hoesten meteen aan Covid denken.
Hier op de Veluwe staan ook nog genoeg dieren onvoldoende beschermd hoor. Maar zelfs als de afrastering wel in orde is, gaat het soms nog mis. Eind vorige week nog 9 schapen die binnen een 'model-afrastering' stonden.