Lekker zo'n massage! Marie was ook zogezegd 1m57 en bleek ook niet te kloppenNee hoor Jolynne, ik ben er niet minder vertrouwd mee
Als je wat terug leest kan je lezen dat ik gevallen ben en hierdoor mijn schouder ontwricht heb en spieren gescheurd heb van mijn sleutelbeen + schouderblad. Hierdoor een enorme deuk in mijn vertrouwen gehad en lichamelijk ook nog steeds weinig kracht in mijn arm. Hopelijk gaat het bij jou ook snel terug beter!

Ik heb een boek over paardenmassage, met allerlei technieken erin beschreven. Die ga ik ook eens bij Rudi uitproberen. Zal hij vast geen probleem vinden
Hij krijgt straks ook een poosje vakantie maar omdat we nu net op een nieuwe stal staan, rij ik hem eerst nog even een paar weekjes door tot we helemaal gewend zijn op de nieuwe plek.

, sorry Jolynne. En Jodym jij dan gefeliciteerd!

Zo eeuwig zonde dat hij nog geen 11 is geworden..
Dus vriendin geappt of ze na Sil nog tijd had voor Feyre en mij. Dat had ze, dus Feyre weer opgezadeld, aan de longeerlijn geknoopt en daar gingen we weer! Dit keer dus met een andere vriendin, ik vind het belangrijk dat ze nu al leert dat er wisselende mensen op haar kunnen rijden. Vriendin haar hond liep in de bak. Daar is ze niet bang voor, maar toen we gingen draven lette ze meer op de hond dan op ons. Dus hondje vast geknupt (Feyre stond toen los in de bak met vriendin erop) en toen dus ook maar een stukje los gestapt. Ze snapte er helemaal niks van 

Ze verschoot van een balk naast de piste.

. Dat was dus niet goed! Dus smid geappt dat t niet goed was, die is de dag erna terug gekomen en ik heb Gentle op het hard, semi hard (verhard zandpad) en in de binnenbak moeten monsteren. Lichte tik zichtbaar op het zacht maar niet duidelijk welke voet precies. Watten en vetwrap onder zn voeten gedaan en opnieuw monsteren, tada! Dat was de truc!!! Dus nu heeft hij terug zooltjes en loopt hij weer goed!

Jullie sukkelen nu al zo lang... Wel super dat je die rug op de foto hebt laten zetten, zo ben je in ieder geval wel gerust dat het daar niet zit. Veel beterschap en sterkte