Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

het voelt zo goed!
Je les zag er ook goed uit. Ik herken het gedeelte van nog teveel meeliften, dat deed ik in het begin ook. Het ‘eraan rijden’ is meer leiding even voor mij dan. Enne in mijn beleving is elke nieuwe plek 1grote enge hoek
Dus ik begrijp je wel. We werken eraan
Wat grappig die foto’s in je wedstrijdpak.
Komt allemaal wel goed als ze het doorhebben.
En wat goed dat je zoveel aan het wandelen bent, ik ben daar zelf nog een beetje onzeker over, ik denk steeds; wat als hij enorm schrikt en wil rennen?! Terwijl Lars niet bepaald zon paard is. En lekker getraind met trailerladen, vind het altijd goed als mensen daar serieus aandacht aan besteden. Vaak gaan ze er maar vanuit dat paarden dat gewoon moeten doen.. En dan als er problemen komen, dat aan het paard ligt.
Ieder zijn eigen tempo toch. Wat mij betreft beter te rustig dan te snel
Ik ben zelf ook groot en rij een kleine pony, hoeft niet verkeerd te zijn.
Lekker dat de tandjes weer gedaan zijn

Knap hoor, ook van jou. 

Cera_D schreef:@annette, wat goed zeg!
@xApple, Gaya ziet er echt ongelofelijk fanatiek uit, echt super leuk om te zien dat ze er zelf ook zo van geniet. En wat fijn dat het rijden nog steeds zo lekker gaat.
Ze vindt dit heel erg leuk inmiddels. Maar in t begin ging ze lekker aan de kletter hoor bij deze wedstrijden
Voelt nu nog wel even prettig
Die staat nu op de antibiotica en pijnstilling en dus even verplicht vakantie.
Ze was een beetje afgeleid door de stapmolen en de paarden die buiten stonden
.
Gisteren geweest trainen bij locatie waar ze parcours hebben staan. Goed kijkerig, apartere hindernissen, terras deels langs de bak e.d.
. Ik vond het spannender dan Baby
.
Ze geeft mij zo veel vertrouwen!
. Hij komt makkelijk over de hindernis heen, maar er zit nul techniek in
Ik kneep hem ook nog best wel aangezien het bij de vereniging was en het opeens hard ging regenen. Super herrie op t dak
Maar ik ging gewoon draven en veel voltes rijden en toen zakte de spanning weg (bij mijzelf want Lars boeide het niet).
rijd dat voor jou zelf wel lekker zo met de beugels kort ? ik kan vanaf dressuur lengte max 2 gaten korter en dan voel ik mijzelf al te lang voor de beugels..
SBravour schreef:heb hem gekocht als schofthoogte 1,38 en officieel al beleerd. (werkelijkheid kan hij een zadel op gegooid krijgen en blijft hij als goedzak stappen met kind erop)SCC: Welkom in het topic! Hoe groot is je paardje? En hoeveel kent hij al?
Pattypaard schreef:SCC: Welkom! Leuk dier heb je gekocht. Ga je hem hengst laten? Wat zijn je plannen?
, maar dan moet eerst mn instructrice eens langskomen dat de bak een beetje oke is(we hebben nu nog een grasbak).SCC schreef:@Cera_D handig dat jouw paardje al voor de kruk gaat staan zonder aanwijzing ! die van mij is er nu nogsteeds kijkerig op… (en dat na een dikke maand) en accepteren ipv bulldozer spelen is altijd fijn. Nu weer een tevreden gevoel denk ik na de les ?
. Wij waren de eerste combinatie waarover mijn instructrice haar twijfels had of we uberhaubt elkaar zouden overleven.
evt wel via PB als mensen tips kunnen geven vind ik wel fijn, maar ben echt aan het klungelen soms dus wil het liever niet openbaar!

.
.
. Hihi oogkleppen lijken me ook heel raar voor een paard ja!
.

Wel suuuperknap van Ken dat ze dat toch maar weer doet !! kun je weer in je zak steken.

.
Toppie! Weer lekker naar de clubles geweest. Slim om haar dan goed bezig te houden zodat ze wel moet gaan opletten. Ben benieuwd naar de film!
. Maar beter dat dan vooruit moeten branden.
. Niet dat ik wat we nu doen zo slecht vind hoor! Maar het kan gewoon beter en simpeler, vanuit mij vooral.