Monique1963 schreef:En tikken gaat prima, maar daarna wegkijken van mijn laptop, zoooooo dan draait de wereld. Net de Efteling. Dus ik moet ook niet te lang achter mijn pc zitten, maar ja, wat moet ik anders doen. Ik wissel het wel af met lopen, maar ja, beetje doelloos rondlopen is ook niet interessant. Ik ga mezelf doelen stellen denk ik. Zo van, vandaag moet ik naar de poort lopen. Steeds een beetje verder. Het korset is wel fijn overigens, maar wel zweterig.
Ik licht dit er even uit, Mo
.
Dat draaierige en duizelige komt denk ik bij je hersenschudding vandaan. Pas daar ook echt goed mee op hoor, neem echt voldoende rust tussendoor, ga plat, probeer wat te slapen, ook overdag. Luister desnoods wat naar de radio of cd's, maar verwaarloos je hersenschudding niet hoor.
En voor wat betreft je doelen: Een paard dat bijvoorbeeld van een peesblessure moet genezen moet je langzaam opbouwen. Een aantal dagen dezelfde belasting en dan een stapje meer. Ik heb bij Lou wel gehad dat ik 5 minuten per 10 dagen meer aan de hand mocht stappen. Nu is een mens natuurlijk geen paard en zijn jouw blessures wel anders, maar echt, denk niet dat je iedere dag verder moet ( kunnen) lopen. Bekijk het per dag en ik denk dat je beter 3 x 50 meter kan lopen dan in één keer 150 meter.
Verder heerlijk dat je weer even bij de paarden bent geweest, dat is een heerlijk medicijn en voor jou nu al bereikbaar, ik heb het toen zo'n 2 maanden zonder paarden moeten stellen en dat was best rot.