Goos_Horses schreef:hoeft echt niet persé een OCD te zijn hoor. kan ook door een oude wond/ trauma zijn.
Shalot zo moeilijk kan het toch niet zijn om een paard te vinden.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Shalot schreef:Hou van showers. Groot lopen. Maar niet uit het zadel gooien. snap je hem nog
Shalot schreef:En trouwens over de Ster predikaat. Nee kan niet afgepakt worden. had soms wel zo moeten zijn. Ik heb al een ervaring dat een merrie na de sterkeuring nooit meer de stal is uitgekomen. 200kg dikker. benen 4x zo dik. En rijd je daar 1,5 uur voor omdat ze een foto plaatste in topconditie. En niet zoals zij er nu uitziet.
Shalot schreef:Jep voorkeur donker of zwartMaar zoals je eerder zij een paard naar het hard heeft geen kleur
Goos_Horses schreef:ja ik snap het. en bij voorkeur donker of zwart toch. dan zou je 007 van ons alsnog wat voor je kunnen zijn. Jazz Time word morgen weer gekeurd dus die is in principe verkocht.
Udo2001 schreef:Batlow schreef:Nou ik ben als het goed is weer voorzien! Een hengst van de merrie Desi-belle van Al Pacino W en de vader is een afgekeurde dekhengst, double trouble, van Acapulco Z!
Op papier kan je toch niet rijden, als hij maar leuk is. En bij je past!