En, pony’s zijn zooo leuk

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Waidida schreef:Voor de duidelijkheid we gaan hem wel sowieso kopen. De originele prijs had ik er ook voor willen geven maar alles wat er af kan is wel mooi meegenomen. Mijn moeder is er iets koppiger in en die vindt hem niet meer waar dan de 3650.
Ik vind het gewoon een raar verhaal om je paard op de ene website voor bijna 1000 euro goedkoper te zetten dan op de andere...
Moest er iets uit de keuring komen moeten we natuurlijk wel gaan herbekijken wat we ervoor willen geven.
Alja schreef:Waidida schreef:Voor de duidelijkheid we gaan hem wel sowieso kopen. De originele prijs had ik er ook voor willen geven maar alles wat er af kan is wel mooi meegenomen. Mijn moeder is er iets koppiger in en die vindt hem niet meer waar dan de 3650.
Ik vind het gewoon een raar verhaal om je paard op de ene website voor bijna 1000 euro goedkoper te zetten dan op de andere...
Moest er iets uit de keuring komen moeten we natuurlijk wel gaan herbekijken wat we ervoor willen geven.
Maar wie betaald uiteindelijk?
Jij of je moeder?
Cioccolato schreef:Op sporthorses staan de qdvertenties super lang online dus laat dat los.