Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Oakland1990 schreef:Ik denk dat ik hem ook minimaal weg zou jagen. De vriend waarbij mijn merries staan zegt dat ie hem met de luchtbuks de schrik van zijn leven bezorgd. Ken ook tig mensen die gas bij geven als die voor de wielen van de auto zou lopen…
Maar als puntje bij paaltje komt denk ik dat er niet echt veel gebeurd.
Loretta schreef:Luchtbuks is niet dodelijk. Maar zal hem wel wegjagen. Maar mag dat ook al niet meer, bij je eigen dieren weg jagen?
Er schijnt een alarmeringssysteem te bestaan dat wolven herkend als het voor de camera langs loopt. Je zou van te voren iets klaar moeten zetten.
jolandje schreef:ik zag een filmpje vanmorgen dat een man die zijn schapen 's nachts binnen heeft staan, de schaapjes naar buiten zette en even later liep er een wolf tussen , in die paar minuten dat de man bij de schapen kon komen met een bezem in zijn hand had de wolf al drie schapen verwond, hij heeft de wolf weg kunnen jagen, ik vind dat erg dapper, wat zouden jullie doen in zo'n situatie? en is denken en durven dan hetzelfde ?
josien_m_ schreef:
Citaat:...knip/
Drs. P vertelde de tekenaar toen hoe in de 19e eeuw in Rusland tijdens ellenlange trojkaritten door het Siberische sneeuwlandschap soms kinderen voor de wolven werden gegooid zodat de overige passagiers tijd konden winnen om toch veilig in een stad aan te komen. Toen Drs. P hierop naar huis wandelde leek dit hem een goed thema voor een liedje.
tienus63 schreef:Echt sneu, beestje werd tegenwoordig al tegen haar zin op stal gezet, liet zich gisteravond niet pakken en dit is het resultaat.
Rocamor schreef:Heeft iemand toevallig dat kaartje bij de hand waar de wolven steeds gespot zijn?