Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Vientje schreef:Wat een fijne afsluiter Anouk_H!Zo kun je mooi de winter in
Jullie zien er goed uit samen, hij is deze zomer aardig gegroeid ook lijkt het wel!
-----------
[ Video ]
oeps 

)

)
Lekker aan het werk dan zo, fijn dat ze het zo goed oppakt
Lekker zo'n gedraineerde bak inderdaad! Wij doen weer aan aquatraining 

Syd krijgt een volwassener snuitje 

Beste reus
Beterschap
Deze week gaat het zó goed met Pinda en mij, vanavond zelfs in het donker met regen in natte bak volop gelest en ze liep echt superfijn
Kan nu ook weer gewoon eraan rijden ipv zo voorzichtig blijven, we zijn echt lekker aan het sleutelen geweest aan stelling en buiging. Ik had maandagavond die sessie voor angstige ruiters gehad, was een beetje sceptisch en kwam er echt weg van "het zal wel"
Maar ik merk nu zowaar per dag flink verbetering, ipv zodra er wat wiebelt in de stress te schieten is nu de knop terug om dat wiebels of spanning -> rijden betekent. Precies hetgene wat ik eerst zelf echt meer niet voor mekaar kreeg in die cirkel waar we in zaten. Ik stap ook niet meer met knikkende knietjes op, voelt echt maf
De mentale rust die ze bij instructrice onder het zadel heeft krijgt ze nu ook bij mij, ipv dat ze bij mij last heeft van mijn stress
Blij! Hopen dat we dit zo vast kunnen blijven houden.

als ik deze herinnering dan krijg voel ik me precies zo als toen 

maar in ieder geval fijn afgesloten. Straks een lekker warm bad nemen want ik voel de stijfheid al opkomen en bovenbeen/heup begint al blauw te worden haha
nouja zulke fouten herkennen we allemaal wel. Tja fout kun je het niet eens noemen.
gelukkig wel fijn afgesloten en doordat hij moe was van het grondwerken wel zijn achtervoetjes voor het eerst helemaal op kunnen pakken
ik kan dan zo balen dat ik mijn geduld ben verloren maar aan de andere kant is de boodschap dan wel duidelijk voor hem. Erg zijn grenzen. 

Ik zit persoonlijk nu ook gewoon niet lekker in m'n vel. Ik hoop dat dit snel beter gaat.
Hopelijk heb je je niet te veel pijn gedaan? Ik doe dat ook soms hoor, dingen doen uit gewoonte en onwetend zijn. Gebeurd zelfs met de beste van ons.

doe jij de singels niet gekruist?, ze lijken nu recht te hangen, en heb je geen bilkoorden? Ik heb dit eigenlijk nooit met mijn deken haha.
hij was iets strak in zijn halsspieren maar ze vond hem er goed uitzien en voelen verder. Heb het advies gekregen om te oefenen met snoepjes om zijn hals te buigen en 10 seconden vast te houden en dan van kant te wisselen. Mac vond zijn massage in ieder geval erg lekker