poes schreef:Waarom wil je zelf beslissen welke onderzoeken je laat doen? Ik zou zelf kliniek objectieve info geven en vragen wat zij aanraden qua onderzoek.
Ja precies. Het is onderdeel van het vak van arts. Jij moet niet op die stoel gaan zitten. Niet werkende achterbenen kan ook wel uit de hals komen.. Dus gewoon de arts laten beoordelen en plan laten maken voor diagnose.
Een afspraak op een kliniek kan vaak ook niet binnen een week, dus een afspraak maken of bellen voor informatie kan altijd. Al maak je de afspraak voor over 2 maanden. Maar het doortrainen zou ik echt met de DA van de kliniek waar je heen wilt bespreken, niet zelf beslissen dat dat niet goed is. Als de kliniek zegt dat het niet hoeft is dat fijn natuurlijk, maar soms is het wel nodig. Ook qua onderzoeken, laat het aan de kliniek over. Ik ben echt voorstander van een scintigrafie, maar misschien zien ze na een volledig en goed klinisch onderzoek al precies welk gedeelte ze willen bekijken. Je weet niet of het bekken het probleem is, je denkt het, maar er zijn zoveel afwijkingen die voor hetzelfde beeld kunnen zorgen. Zoals ik al eerder heb aangegeven had ik een paard met een ernstig halstrauma, maar als je hem zag lopen zou je denken dat zijn rechterachterbeen niet helemaal goed was en zijn SI gewricht.