Ben alleen bang dat hij wat water heeft binnen gekregen omdat hij echt een duik voorover heeft gemaakt.
Ik houd jullie op de hoogte

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ilayla schreef:Ik zal eens bijlezen, want het gaat best wel hard hier.
@xdanique Welkom! leuk paard heb je! Best een grote of niet?
@Kabayo Stoer dat je ook met Zilver fietst. Dat lijkt me nog best spannend met een paar met zoveel energie. Gave foto's ook!
@Renske_W Leuk zeg zo'n projectje! Wordt het te nat in de wei?
@noor14 Heerlijke foto's! Je ziet ze genieten in de wei.
@biancalaylo nu nog 2 weken dus voor je je paardje thuis hebt. Dat duurt niet lang meer. @puppy1128 Ik had je topic gezien, maar vergeten te reageren. Maar wat een ontzettend leuke foto's! Elano speelt nog best veel volgens mij. Zie de mijne bijna nooit spelen, alleen pas met de shetjes.
@rockey Dat is een bijzonder knap veulentje! Lijkt niet perse jonger dan de rest.
@Annikoe dat is wel heel goed voor je ego als iemand anders hem geen halster om kan doen en jij wel haha.
@Frummels Dat gaat goed, fijn zeg. Hij heeft een heel ondeugend lief koppie.
Jullie hadden het over een verhuis maand. Dat klopt bij mij ook wel. Jaro is in augustus twee keer verhuisd en gaat morgen voor de laatste keer dit jaar verhuizen, terug naar zijn basishuis.
Hij was verhuisd omdat hij wel erg aan de magere kant was naar een wei met veel gras.
Hij ziet er nu zo uit
[img]m/SOqUSb.jpg[*/img]
[img]m/StUunE.jpg[*/img]
Nog lang niet dik en hij mag nog wel wat aankomen, maar hij is wel iets gevulder in het geheel en energieker.
Zo was hij toen hij net de volle wei in ging.
[img]m/pQGijQ.jpg[/*img]
[img]m/854zcU.jpg[*/img]