Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Heb nog tijd genoeg. WinBinChes schreef:Naar mijn idee kan elk gezond en correct gebouwd paard het Z wel aan. ( ruiters laten we in het midden )
alleen gaat dit topic niet over de zoektocht naar een paard die in de top mee kan draaien. Naar mijn idee, zul je die ook niet op MP en soort sites vinden. Die paarden gaan via de veilingen weg of via mond op mond.
Dus als iemand het heeft over potentie, dan lees ik dat niet als een paard die GP loopt, maar als een paard die makkelijk n breedte mee kan doen en daar vaak bovenaan kan eindigen.
Zoektocht naar het juiste paard is altijd moeilijk en ik ben het wel eens dat de meeste of een te laag budget hebben of hun wensenlijstje moeten aanpassen.

. Het rijden is echte hobby, dus het maakt mij niet uit. Ik weet het en raak niet gefrustreerd en baal niet van zesjes jury's. 

Ik kan je laten weten hoe het was? 
En dan heb ik s'avonds nog een kerstfeest, volgens mij ga ik dood moe zijn!
Maar ik ga het er op wagen, als het tegen valt dan valt het tegen... We zien wel. Ik hou je zeker en vast op de hoogte! Mag ik weten naar wat je opzoek bent Niene? Misschien dat ik hem dan eens kan vragen of hij dan niet enkele paarden heeft die naar jouw eisen voldoen.

nu weet ik wel beter
zou druk worden haha