Ook vanuit hier, mijn zoektocht heb ik ook gehad in 1 van de paarden koop topics, alleen dan alweer 8 jaar geleden: fijne feestdagen en gelukkig Nieuwjaar!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
c_alsemgeest schreef:Blijft toch altijd leuk om de goede matches te zien.
Vooral als je bedenkt hoe lastig sommige zoektochten zijn, het denken "ik ga nooit meer een paard vinden"
En dan opeens toch ergens tegen aan lopen, bij mij vaak net buiten mijn zoek gebied
Jam was veel jonger en groener dan ik zocht, Cor dan weer wat ouder en niet helemaal op leeftijd/niveau wat dan weer eigenlijk een eis was als ik boven de 6 ging zoeken
Maar ben er wederom zo blij mee. Het begin was niet makkelijk, durf eigenlijk best te zeggen dat hij het moeilijkste paard is om te rijden die ik heb gehad. Maar ik kan er nu het meeste mee qua dressuur niveau
Van geen wissel kunnen rijden, (hij ging liever aan de ren) naar nu mooie beginnende series.
Capriootje schreef:Het is zeker een goede keuze om afscheid te nemen van dit dier en op zoek te gaan naar een beter passende combinatie. Niets mis mee om dat toe te geven en naar te handelen, integendeel. Maar ik vind wel dat je dan de verantwoordelijkheid hebt naar het dier toe er alles aan te doen om dan wel het juiste huisje te vinden. En ik twijfel of dat deze weg via marktplaats is maar hopelijk voor het dier treft ze de juiste en vind TS een ander passend paard
c_alsemgeest schreef:Aangezien ik toen der tijd mijn zoektocht hier gedeeld heb, en ik Cor deze week 2 jaar heb.
Een kerstgroet van Cor met zijn befaamde André van Duin look
[ Afbeelding ]