Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ze ligt nog te dutten in de paddock nu.
jullie gaan ze ff een poepje laten ruiken! Hup rêve hup 

Uiteindelijk was ik toch te vroeg klaar omdat ik te vroeg begonnen was uit nervositeit dus ben ik buiten met haar gaan stappen aan de hand, beetje spaanse pas vragen enz.

Toen stond ze wel áán en dat werd hele bruikbare energie. Er zaten wat hakkels in de proef omdat ik haar zo niet gewoon ben en af en toe wat te veel of net te weinig vroeg maar al bij al voelde de proef veel frisser en dat toonde zich dus ook in de punten. Het was trouwens beide proeven dezelfde jury en een jury die echt geen cadeau'tjes geeft. Ik zie bv dat er bij mijn eind groet staat dat ze haar benen kruist door een te strakke hand...
Als er nu 1 paard op die hele wedstrijd niet met strakke hand gereden geweest is vandaag...
Maar goed, ik weet dat het gewoon nog veel beter moet en dat ze ook nog veel beter kan. De overgangen moeten mooier afgewerkt en de wendingen nog iets beheerster maar als ik haar nu wat vaker mee neem ga ik er ook op durven vertrouwen dat ze niemand gaat verwonden en er meer aan durven rijden. De tweede proef is ook altijd beter omdat ik meer er aan rijd. Na jaren mijn trouwe kleine Sammie is Rêve best een hoop paard om op te vertrouwen en zeker met haar karakter....
We moeten even het ritme samen vinden op wedstrijd.
Rêve heeft niks trouwens, zelfs geen plukje haar weg maar ze was wel even uit haar doen. Ik denk dat ze ergens van schrok en gewoon zonder nadenken omhoog gegaan is en toen in de knoop gekomen is.
Heb haar bij thuis komst even laten draven en ze is vandaag zuiver, morgen heeft ze rust maar toch even kijken of ze geen spieren verder gerokken heeft dan aangenaam met dat kunstje. En mijn man weet ook weer wat doen.... En ik heb nieuwe elastieken nodig voor in de camion.
Ik koop bewust elastische zodat ze geen extreme druk zouden voelen die ze zou doen "steigeren" (was bij Sam een groot issue) en doen ze het nog... Mijn man denkt dat ze op een of andere manier met haar hoofd onder de elastieken gekomen is en toen geschrokken is maar we hebben ons allebei pas omgedraaid toen we kabaal hoorde en toen stond ze al dusja... 

Tot vandaag in de proef. 

Ik ben laks met haar training geweest. Dus dat ze dit voor me doet is gewoon… tja… heel mooi eigenlijk.