Maar afgelopen weekend heb ik deze knappe kerel opgehaald

4,5 uur heen en 4,5 uur weer terug naar huis, maar hij is het waard

Met Evy gaat het ook nog steeds super

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
anjali schreef:bigone schreef:Zag net op sporthorses een hele mooie 4 jarige zonik merrie staan, nu al 177 , braaf en bloedmooi. Vp 18500
Mag ik een grapje maken? Toen ik las zonik merrie was mijn eerste gedachte dat het een kruising zebra x konik zou zijn! Maar die worden geen 1m77.
anjali schreef:bigone schreef:Zag net op sporthorses een hele mooie 4 jarige zonik merrie staan, nu al 177 , braaf en bloedmooi. Vp 18500
Mag ik een grapje maken? Toen ik las zonik merrie was mijn eerste gedachte dat het een kruising zebra x konik zou zijn! Maar die worden geen 1m77.
Konijen schreef:Wonen zelf in het oosten van NL. Vind het niet erg om te rijden maar merk wel dat ik het zoeken echt heel intensief vind . Naast werk, 3 kinderen, etc...met dochter nasr vorige pony 3 maanden gezocht en soms wel 3 keer in de week weer stuk rijden en pff daar heb ik geen zin meer in. Fijn om hier wat support te vinden. Lastig hoor zo'n zoektocht...ook al is mijn budget best veel, dan is er ook nog zoiets als echte juiste klik. Had ik die eerst maar gewoon gekocht maar ja het juiste paard is er al moet haar alleen nog ff vinden. Leeftijd van 4 tot 10 jr.