Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
josien_m_ schreef:Oakland1990 schreef:[ [url=m/YwI0AA.png]Afbeelding[/url] ]
Je zou ook een andere conclusie kunnen trekken: dat wolven zich hechten aan bekenden, of dat nou wolven of mensen zijn. Maar net wie hen opgevoed heeft dus.
josien_m_ schreef:Oakland1990 schreef:[ [url=m/YwI0AA.png]Afbeelding[/url] ]
Je zou ook een andere conclusie kunnen trekken: dat wolven zich hechten aan bekenden, of dat nou wolven of mensen zijn. Maar net wie hen opgevoed heeft dus.
Loretta schreef:Glen Lelieveld is woedend op een stel andere wolvenliefhebbers die wel erg dicht bij de wolf komen op het park de Hoge Veluwe. Maar Jakob Leidekker van de hoge Veluwe heeft een hele andere verklaring. Volgens hem is het juist de wolf die de bezoekers op zoekt.
Gezien de de eerdere leugens van Glenn Liegeveld. Lijkt me toch wel dat Jakob Leidekker het bij het rechte eind heeft. Probeer maar eens welk ander schuw dier zo dichtbij te benaderen. Maar ik snap dat Glenn zijn oogappeltje het handje boven hetd hoofd wil houden.
Neemt natuurlijk niet weg dat al dat wolventoerisme onwenselijk is. Vooral leuk om te zien hoe de wolvenliefhebbers nu elkaar bevechten. Lijken zelf bijna wel wolven.
tamary schreef:Loretta schreef:Glen Lelieveld is woedend op een stel andere wolvenliefhebbers die wel erg dicht bij de wolf komen op het park de Hoge Veluwe. Maar Jakob Leidekker van de hoge Veluwe heeft een hele andere verklaring. Volgens hem is het juist de wolf die de bezoekers op zoekt.
Gezien de de eerdere leugens van Glenn Liegeveld. Lijkt me toch wel dat Jakob Leidekker het bij het rechte eind heeft. Probeer maar eens welk ander schuw dier zo dichtbij te benaderen. Maar ik snap dat Glenn zijn oogappeltje het handje boven hetd hoofd wil houden.
Neemt natuurlijk niet weg dat al dat wolventoerisme onwenselijk is. Vooral leuk om te zien hoe de wolvenliefhebbers nu elkaar bevechten. Lijken zelf bijna wel wolven.
Vervelender is dat als onder zulke omstandigheden wolf tandjes in mens zet dier alsnog beschermd blijft.
karuna schreef:Mwa hebben jullie het filmpje gezien? Ik ben er woest over. Dergelijke "natuurhelden" hebben al eerder veel te dicht bij de herten gefilmd en verstoord en daardoor deels het vrij rondstruinen verboden laten worden. En nu zie je ze steeds dichtbij meelopen camera verplaatsen meelopen enz achter de wolf aan. Veel te dichtbij. Dat is niet de bedoeling bij de herten, zwijnen, reeen en ook niet met wolven. Laat die dieren met rust, zo wennen ze aan mensen ook nog.
Loretta schreef:Ik praat dat zeker niet goed. Ik ben ook helemaal geen voorstander van het wolventoerisme. En wat deze mensen doen is ook niet goed. Alleen vind ik het vreemd dat dit mogelijk is. Als een dier schuw is kom je er echt niet zo dicht in de buurt.
Er is ons toch in het begin verteld door Glenn Liegeveld dat het heel moeilijk was om een wolf te zien te krijgen. Dat hij maakte dat hij weg kwam nog voor dat jij hem zag. Nou, hier zie je dus hoe schuw hij is.
tamary schreef:Uitgezet of niet, de overheid gaat niet rap genoeg actie ondernemen (of daar consequent in zijn). Hier is kans inmiddels heel groot dat ik ook de laatste 3 ooien toch verkoop en er mee op houdt wat vee betreft. Ik zie dit niet goedkomen in de komende 10 jaar en hoe graag ik ook lammetjes van deze ooien wil zien, ik ben de zorgen over dingen waar ik weinig aan kan doen qua veiligheid dieren en mijzelf zat. Idem voor lang op stal, stal is groot genoeg, maar vrije beweging en flink minder werk voor mij zit er niet meer in. Ik kan niet elke dag X uur mijn schapen onder toezicht laten buiten lopen en dan nog zou ik niks mogen als er wat gebeurt.