Idefix2006 schreef:CL ik had niet helemaal meegekregen wat er met je arm was gebeurd maar je had je sleutelbeen gebroken? Wat balen zegoperatie wil helaas vooral bij schouder problemen niet altijd de oplossing zijn...
Oh zie net dat je een update had geplaatst. 6 weken is wel echt kort hoor voor schouder. Je merkt als het goed is wel iets na 6 weken maar denk ik jou geval dat je sowieso wel 6 maand met fysio aan de gang moet. Ik ben zelf ook niet zo’n fan van de cortisone injecties
Mijn val is al 5 weken geleden intussen
Dus nu nog 6-9 weken fysio. Als het dan niet beter is of nog steeds verminderde kracht gaan ze alsnog moeten opereren. Sleutelbeen zelf is niet gebroken, die ligamenten rondom en vooral AC gewrichten zijn beschadigd waardoor mijn sleutelbeen naar boven gekomen is en ik nu een bultje heb langs links dat er uit steekt
Schouderproblemen zijn idd echt k¨t, heb voordien al eens een ontstoken schouder gehad (dezelfde) en dat speelt soms ook nog op. In het ziekenhuis hadden ze gezegd dat de pijn na 3 weken over moest zijn, dat was net iets te optimistisch vrees ik

operatie wil helaas vooral bij schouder problemen niet altijd de oplossing zijn...
hier was vandaag helaas geen zonnetje haha
Zo kun je mooi de winter in
Wat goed, gewoon opgestapt na de frisheid en even gereden!
Vandaag is instructrice weer komen helpen, en ben zo trots- we hebben gewoon weer los gestapt en gedraafd, het is nog erg voorzichtig en aftasten allemaal maar het begint weer op samen aan het werk zijn te lijken. Zo'n braaf puppypaard 
Kuilen graven, hek slopen, maatjes pesten...enzovoort
Ligt er nu een maand in en we zijn er zooooooo blij mee. Kunnen nu gelukkig lekker door rijden, waar het eerst net als bij Vientje meer overleven was
) erop. En Feyre deed het echt fantástisch. Netjes aandraven, netjes doordraven en al zoveel balans! Vriendin die erop zat bevestigde ook dat ze echt al lekker liep, ze kon er heel fijn op zitten. Feyre vind het ook zo leuk om samen te werken, die liep met een enorm tevreden hoofd haar rondjes. Lekker ding