Ja Sterre deed het erg goed. Ze vind het natuurlijk erg spannend maar blijft perfect luisteren (ok op dat ene momdntje na dan). Ze loopt zo heerlijk stabiel de proeven door, blij mens hoor.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dus nu mezelf afleren dat ik me daardoor laat afleiden
Anderzijds vertrouwd ze ook wel echt op mensen, als ze iets spannend vind en even niet verder wil en er loopt even iemand mee dan vertrouwt ze het ook wel heel snel.
Ik wil dit niet, dus ik ga lekker dwarsliggen 

aan de longe is deels idd gewoon vaak doen, balkje leg ik dan op een recht stuk van de hoefslag.
. Fijn dat de fysio hem zo vooruit vindt gaan, dat is toch wel jouw verdienste!

. En vond hij het heel moeilijk om z'n balans in de draf te vrinden dus werd het een echte dravers draf, of het tempo waarbij we nog net niet omvallen, maar maandag ging de knop om als het waren en kon hij plots een mooie arbeidsdraf vasthouden en bleef ook bij me op de voltes. Dus ik ben nog steeds zeer trots op m'n puppypaard.
)

.
Ik vind springen heel erg leuk maar ook nog heel spannend en een beetje eng haha. Altijd zo geweest. 
. Wat heerlijk met je dochter zo!
. 
Vorige week ook al in Frankrijk geweest. Laat me nu maar weer mooi in NL blijven.
Het is dat ik ze goedkoop aan huis heb staan anders ging dat ook niet. En omdat ik een heel lieve buurvrouw heb die voor mijn paarden zorgt als ik er niet ben. Maar het kan goed dat er uiteindelijk een weg gaan, we zien wel hoe het loopt.
Mag ik vragen wat de roos voor betekenis heeft?
Weet niet of dat ook iets met de naam Amado te maken heeft?Pattypaard schreef:Wow das een grote tattoo hahaMag ik vragen wat de roos voor betekenis heeft?
Weet niet of dat ook iets met de naam Amado te maken heeft?
Oh, Amado betekend geliefd en de rode roos staat voor liefde? Of denk ik nu te veel door hihi.