Himalaya zit toch alleen maar natrium in? Hier alleen een rode baksteen voor koeien van de welkoop, hun mineralen krijgen ze wel via het oerbalans poeder en de metazoa brokjes.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Geloof dat het gebruikelijk is tussen de 2,5 en 3 jaar.
Probleem ligt ook bij mij, hij is zo ongelofelijk gevoelig en als ik iets te veel push met mijn lichaamstaal raakt hij al in paniek. In combinatie met zijn lompe gedrag werkt het niet altijd even soepel. Maar gelukkig hebben we nog tijd zat. 
_Reneee schreef:Ik vind drie keer per week al pittig hoor. Ze zijn nog zo jong en hebben nog heel hun leven voor zich... Ik wil nu even dat hij het longeren kent en that's it.
Met Pepper begin ik nu met wandelen en af en toe wat grondwerk. Dat laatste had en heeft hij wel nodig. Dingen als stilstaan, vaststaan met poetsen, voetjes geven en uit mijn persoonlijke ruimte blijven had hij nog nooit van gehoord.
Gaat nu wel veel beter gelukkig.
Verbrandt hij ook meteen wat kilo's haha.
Vind ik juist alleen maar leuk. Mijn hengst bokt de eerste paar rondjes ook flink. Is voor mij een teken dat ze goed in hun vel zitten. Zolang ze het met het wandelen maar niet doen, maar dat is nooit een probleem geweest gelukkig. Kwestie van opvoeden

Ik zal eens kijken of ik het een keer kan filmen.

hij is nog jong. 
fijn dat je stalgenootje kon checken. Ik weet het niet, zou even kijken hoe hij is idd. Ik hoop dat hij morgenochtend er vrolijk en goed bij staat alsof er niks is gebeurd.