Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

BoRo schreef:Ik ben ook nog steeds zoekende... Kan het nog steeds niet vinden. Dinsdag ga ik weer een paard kijken. Ik dacht echt voordat mijn zoektocht begon, er meerdere paarden in mijn regio zouden staan die voldoen aan mijn wensenlijstje (max 10 jaar 1.66 - 1.74, Z dressuur, goed bevestigd en braaf budget max € 10.000) Maar dat is nog niet makkelijk. Ik heb slechts 1 paard in de buurt kunnen zien, de rest staat allemaal minimaal 2 uur enkele reis weg. Dan ben ik bijna 1 dag kwijt voor 1 paard. Lastig ook te combineren met een gezin en werk een hele dag weg.... Maar inmiddels meerdere mensen gevraagd om rond te kijken dus ik hoop mijn topper binnenkort te vinden.. wellicht dinsdag al, die lijkt op papier helemaal wat ik zoek!
WinBinChes schreef:Naar mijn idee kan elk gezond en correct gebouwd paard het Z wel aan. ( ruiters laten we in het midden )
alleen gaat dit topic niet over de zoektocht naar een paard die in de top mee kan draaien. Naar mijn idee, zul je die ook niet op MP en soort sites vinden. Die paarden gaan via de veilingen weg of via mond op mond.
Dus als iemand het heeft over potentie, dan lees ik dat niet als een paard die GP loopt, maar als een paard die makkelijk n breedte mee kan doen en daar vaak bovenaan kan eindigen.
Zoektocht naar het juiste paard is altijd moeilijk en ik ben het wel eens dat de meeste of een te laag budget hebben of hun wensenlijstje moeten aanpassen.
nathe schreef:Het gaat goed met de mijne!
We hebben wel even back to basics gedaan toen we merkten dat ze nogeens niet normaal gelongeerd kon worden
Normaal wordt ze deze week terug onder het zadel gereden!

nathe schreef:nee de eigenares van de stalling waar ik sta begeleid haar nu
Ze was nog redelijk groen en ik wil dat de basis er goed wordt ingereden voordat ik er op kruip.
@avaluna, rumba is een vosse merrie die zelf gefokt is, bedoel je haar misschien?
http://www.youtube.com/watch?v=Vs1acUKiVfg
!
PFF