Jeika schreef:Geen idee! Ze heet Caloe en ze is de kleindochter van Action skoatter, dochter van naction skoatter
Is dat die roan? Zag een 13 jarige voorbij komen op marktplaats, erg aansprekende merrie vond ik zelf.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JackieT schreef:Jeika schreef:Geen idee! Ze heet Caloe en ze is de kleindochter van Action skoatter, dochter van naction skoatter
Is dat die roan? Zag een 13 jarige voorbij komen op marktplaats, erg aansprekende merrie vond ik zelf.
JackieT schreef:Jeika schreef:Geen idee! Ze heet Caloe en ze is de kleindochter van Action skoatter, dochter van naction skoatter
xamberr schreef:Gister mijm nieuwe knapperd opgehaald!
Goedgekeurd en wel (na 2 afkeuringen eindelijk een goedkeuring)
Vriendelijke 12 jarige draver ruin die al super kan lopen en ook een goede gallop heeft.
De kinderen waren verliefd en in de wolken vandaag na eerste rondje op zijn rug!
Hij heet classic dream ( maar we houden het op classic)
Citaat:Moderatoropmerking:quote verwijderd, voldoet niet aan regels van de OP
xkusjeirene schreef:Een Engels volbloed ruin van 4,5 jaar
Captain schreef:Zelf een gezocht-advertentie aanmaken kan ook helpen - een aantal mensen hier heeft zo hun paard gevonden. Sommige mensen willen gewoon een fijne nieuwe eigenaar voor hun paard, hoeven niet zo nodig de hoofdprijs en zitten ook niet te wachten op 100 telefoontjes, dus dat kun je ook nog overwegen.Waar kijken jullie allemaal op voor een paard?
Marktplaats zie ik voorbij komen, je hebt natuurlijk de Bokt markt. Ik zit in wat FB groepen, sporthorses, ehorses.. Wat zijn nog meer goede plaatsen om te kijken?
Captain schreef:Waar kijken jullie allemaal op voor een paard?
Marktplaats zie ik voorbij komen, je hebt natuurlijk de Bokt markt. Ik zit in wat FB groepen, sporthorses, ehorses.. Wat zijn nog meer goede plaatsen om te kijken?
Captain schreef:Ja gezocht advertentie ga ik ook aanmaken inderdaad, goeie!
Ik ben niet op zoek naar een sportpaard, gewoon een gaaf bosmaatje! Die zullen ze bij die sportstallen niet hebben neem ik aan?