Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Maar.. morgen een herkansing, dus hopen dat het dan wel droog is en het gewoon door kan gaan.
vind ik leuk om te lezen!
. 

. Fijn! Kan het wel rijmen dat je inmiddels iets meer mag gaan rijden ipv haar haar rondje laten lopen. Ze later weer aanswingelen is een stuk lastiger dan het direct aanleren. Ben benieuwd hoe je andere try out lesgever gaat zijn en wat de verschillen tussen hun zijn.
.
. 

Gelukkig laat je je er niet door wijs maken. Ben benieuwd naar jullie proces! Succes. 
Wat bedoelen ze net met het meeliften bij jou dan? Ik merk ook wel dat ik moet durven rijden, als ik alleen ben laat ik haar echt veel te traag draven maar dat voelt zo veilig
vorige keer 5 minuutjes even zelf gereden en dan merkte ik echt dat ze toch veel meer in tempo moest.
Heb even zelf gereden en dat ging goed! Instructrice was erbij, ze bokte 1 keer maar dat was beetje proberen / protest op mijn been. Maar gelijk daarna doorlopen. En het was ook echt gewoon 1 bokje en niet rug bol en rodeo. Dus voorlopig gaat het goed! Voel me zelf niet zo lekker dus instructrice pakt haar vandaag gewoon even zelf.
Wel heel makkelijk terug te krijgen op stem gelukkig. Misschien eens met balkjes proberen aan de longe? En hoe leggen jullie deze dan weg?