Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Reneee schreef:Wat is Zilver toch een makkelijk paard! Wel raar die wratjes, hopelijk is ze er snel vanaf!
@Annikoe zand eten wijst vaak op een mineralen tekort, mijn kleintje heeft dat ook een tijdje gedaan en toen bleek dat hij ook bloedarmoede had.
_Reneee schreef:Met mijn mini ben ik toentertijd gewoon volle bak gaan wandelen hoor. Daar worden ze toch niet zo snel moe van. Maar ik heb hem pas opgepakt toen hij vier was. Eerst een half jaar lange lijnen en longeren en daarna pas voor de kar. Met lange tussenpozen om het allemaal te verwerken. Met Miles ga ik het anders doen, want die is nu al mega sterk en nu ik met longeren zoveel problemen heb realiseer ik me dat oefenen niet verkeerd is
Annikoe schreef:We hebben al een liksteen in de wei gehangen. Ik weet trouwens niet welke beter is, zo'n himalaya zoutsteen of zon rode (bak)steen? In de wei zie ik het hem ook niet meer doen, dat deed hij eerst ook voordat we die steen hadden opgehangen. Ongeveer anderhalve maand geleden heeft hij ook vitaminespuit gehad. Misschien toch maar kijken voor een vitaminebrokje. Maarja, ik kom er niet elke avond, dus heeft het veel werking als hij dat 2-3x per week krijgt? En worden ze daar ook dikker van? Want hij is eigenlijk al te dik..
Kabayo schreef:Het is trouwens het beste om 2 likstenen te hebben. Een Himalaya en een "rode baksteen "