Romanoff schreef:4000 voor lange tijd niet gereden + bemerking.. Zou ik niet hoger gaan als 3250:)
Al heeft ze wel leuk papier voor de fok
Ja dat zeker! maar dat is de komende 5 jaar sowieso nog niet echt mijn plan een veulentje

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vonneke schreef:ik denk dat de prijs grotendeels zo hoog is omdat ze wat goede nakomelingen gehad heeft.
_URIA_ schreef:[naam] schreef:ik denk dat de prijs grotendeels zo hoog is omdat ze wat goede nakomelingen gehad heeft.
Ze heeft 2 veulens gehad waar zij niks van af weet (was nog bij de vorige eigenaar), misschien weet ze inderdaad wel dat ze goede nakomelingen heeft gehad maar wie de nakomelingen precies zijn wist ze niet (gister gevraagd)
studiemiep schreef:Ik had ook even gekeken, leuke merrie maar ik verwacht dan wel dat je der fatsoenlijk op kunt rijden maw opstappen en wegrijden (..een paard dat al zo reageert als ze eventjes? niet is gereden dan geloof ik ook niet dat de basis er ooit goed ingezeten heeft).
Kwa bemerking bij een goed paard op leeftijd zou het mij niet zoveel uitmaken. Maar er staat in de advertentie dat ze wel rontgen goed is gekeurd (hoe zit dat dan???)
vonneke schreef:blessures aan sesambeentje geven na genezing vaak geen kreupelheid. Dus bij goede genezing zal het geen belemmering voor recreatief gebruik opleveren. En waarschijnlijk zelfs niet voor sport
Uria, is het geen optie dat de huidige eigenaar het paard 14 dagen doorrijd en je het weer gaat bekijken?
_URIA_ schreef:vonneke schreef:blessures aan sesambeentje geven na genezing vaak geen kreupelheid. Dus bij goede genezing zal het geen belemmering voor recreatief gebruik opleveren. En waarschijnlijk zelfs niet voor sport
Uria, is het geen optie dat de huidige eigenaar het paard 14 dagen doorrijd en je het weer gaat bekijken?
De huidige eigenaar wilt/kan er niet meer op rijden (gevallen op stuitje + voelt zich te groot voor haar), ze vraagt nu stalgenoten om haar te rijden (maar deze hebben allemaal ook gewoon een eigen paard een geen tijd om meerdere malen per week te rijden, logisch) dit heb ik al gevraagd en helaas is het niet mogelijk.
Alja schreef:vind het zowiezo vreemd als je de hoofdprijs wilt hebben voor je paard dat je er dan niet iemand voor zoekt die het paard ff weer goed gaat rijden evt prof. laten rijden.
de mensen die nu komen komen vaak niet terug naar een paar weken, denk dat er op dit moment genoeg te koop staat en dat ze dan verdergaan kijken.
_URIA_ schreef:Nu ik de reacties hoor heb ik toch maar besloten het te laten zoals het is, zij wilt niet zakken met de prijs en ik niet zoveel betalen voor een paard dat zich nu op deze manier laat zien + een bemerking heeft.
Bedankt voor alle reacties, we zoeken weer verder