Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Mijn les is van 18 tot 19u en mijn vader zou komen kijken
(hij is meegeweest toen Mac gekeurd werd toen ik hem ging kopen en verder heeft hij hem eigenlijk niet meer gezien).
Maar wat hier ook al gezegd wordt, het klinkt niet als jouw Pinda. Goed dat je verder kijkt!
En dat is voor een Tinker echt wel groot. Mijn ruin was ook groot, (1.65 ongeveer) maar die was niet zo breed. Feyre is heel hoog én ook nog eens nu al vreselijk massief. Hoe dan
Paps en mams zijn echt volle Tinkers, ken de lijnen daarvan. Waar dit nou weer vandaan komt..
Zo ontzettend vriendelijk, heel slim en werkwillig. En heel knap
Maar ook een enorme dikke vette boef
Nu ik de paddock in Fort Knox heb veranderd en ze een Star Trek constructie in haar manen heeft blijft ze binnen, maar pfffffft. Mormel is het. Lastige is alleen dat ik gewoon niet boos op haar kan blijven, want dan drukt ze dat enorm hoofd weer in je armen en sta je daar met je opvoedkundige falen
Ik ben blij dat ik rijden pas voor volgend jaar op de planning heb staan. Ze is ook weer flink overbouwd.
Snap ik ook wel. Ik zou ook niet blij zijn als mijn weidegenootje wel mocht grazen en ik niet

Komt vanzelf goed zo te lezen hoor!
Ze heeft echt een heel trouw hoofd qua uitdrukking
Heerlijke grapjas zo te lezen!
Daar zou je zo niet graag op zitten nee 
Instructrice bood aan vanavond mee te komen helpen puzzelen. Eerst een riks zadels gepast, want die lijkt toch echt achter de schoft wat te gaan knellen nu. Dus een andere erop die beter lijkt te liggen met een bontje ertussen. Daarna eerst aan de longeerlijn, volledig uit haar stekker aan de rodeo
Niet zo heel gek, want inmiddels al donker en dat kent ze niet echt met werken, dikke regenbuien ertussendoor en ze waren pal naast de bak met 4 megamachines aardappels aan het rooien
Maar toen moest ik toch zelf nog, stond weer te bibberen
Zo stom, Pinda was overduidelijk echt schaapmak...denk dat er weinig paarden zo ontzettend absurd braaf zouden lopen onder die omstandigheden
Maar met rijden vervolgens ook niks aan de hand, zolang ik gewoon gas geef en niet ga blokkeren zelf doet ze superbraaf haar werkjes
Af en toe even afgeleid, maar dat mag met die gekkigheid eromheen.
Ik moet gewoon eerder de tekenen oppikken dat er iets niet goed is dan hoeft zij niet zo groot uit te pakken, en er rekening mee houden dat ze echt haar energie meer kwijt moet nu. En zelf mijn kop op orde zien te krijgen natuurlijk
Ik maak(te) me vooral zorgen, ze reageerde zo bizar gisteren...het is vanavond maar weer bewezen dat het echt een braaf goudeerlijk paard is 
dus we hebben het super fijn kunnen afsluiten! Na 40 minuten zijn we gaan uitstappen het begon al donkerder te worden en ik wilde niet opnieuw gaan galopperen, bang dat het dan ineens toch weer mis ging en zo wil ik het niet afsluiten. Nu nog anderhalve week zelf rijden, en 1 november word hij gemasseerd dan begint zijn vakantie officieel! 
Ben ook wel blij om te horen dat ik niet de enige ben.
Leuk dat ie zo braaf was! Wat rot van het oogprobleem, veel beterschap! Een vriendin van me haar Fries heeft een tijd last gehad van een maanblindheid. Weet alleen niet hoe dat is afgelopen... Ik duim mee!
Ik snap echt hoe ellendig je je voelt.
Maar weet je, soms is stapwerk ook gewoon goed. Zeker om je vertrouwen terug te winnen. Goed dat je naar de oorzaak van haar gedrag gaat kijken, al kan het ook gewoon een beetje pubergedrag zijn... Hier is Marie ook aan het leren werken in het donker. Is idd niet zo gek dat ze een keer extra gek doen dan. Maar wel fijn dat het al iets beter gaat.
Wauw, Feyre is idd best groot.
Ik zou idd doen wat Babootje zegt, nog niet te veel focussen op dat sturen. Nu vooral vooruit en recht houden. Alles op been en evenwicht zetten duurt nog wel een poosje. Ze eerst de basis aanleren. De rest komt wel.
De bit-zoektocht zetten we echter verder, de tandarts was geen fan van een dubbelgebroken bit voor Marie. Terug maar de enkelgebroken proberen, als die nog altijd veel gepruts veroorzaakt gaan we naar een ongebroken moeten gaan. Zijn er hier mensen die met een ongebroken bus/watertrens rijden? Zo ja, welke hebben jullie?