Vandaag de kleurstaaltjes gehad voor het hoofdstel van Dabo en het wordt zeegroen met paars.
Met Callas gaat het verder goed. Van rijden komt niet zo heel veel helaas, we hebben het mega druk met het verbouwen van een badkamer wat af moet zijn voor donderdag wanneer er weer een bezichtiging is. Maar ook is het prut weer, het veldje te glad daardoor. Dus ze komt er bekaaid af, maar ik geloof dat ik daar meer mee zit dan zij zelf, hahaha. Natuurlijk heb ik haar minimaal 2x pd door de hand bij het naar en van de weide halen en gewoontegetrouw doen we dan altijd wat oefeningen, waar zij gewoongetrouw helemaal geen zin in heeft, want ze weet het nou wel en het land of de stal wachten op haar...
Heb van de week wel heel erge ruzie gehad met Shadow, ach gut. Zo af en toe is het echt een ettershetje en wil hij niet netjes meelopen maar moet hij klieren en voorop. Dat geklier heeft zijn weerslag op de twee merries die dan ook gaan lopen drammen. Schoot even bij mij in het verkeerde keelgat en ben zo kwaad op hem geweest. Dat had weer zijn weerslag op de dames die er erg van onder de indruk waren en Shadow was niet onder de indruk, maar begreep wel zijn plek weer even. Zo ieder half jaar probeert hij het weer eens. Je weet het maar nooit toch, misschien vind ik het dit keer wel goed dat hij voorop mag lopen