Jeetje, dat is schrikken zeg! Gelukkig allemaal goed gekomen. Moet er niet aan denken wat voor wonden het kan maken.. :/
@renee
Als miles straks een maand (of langer) niet gezogen heeft, ga je dan uiteindelijk testen of hij het weer gaat doen als ie wel de kans krijgt? (Door iets neer te zetten waar het wel kan zegmaar).
@renske
De verhuizing komt vast en zeker goed!

@kabayo
Nouja, heel veel bunkers kan je ook gewoon in. Zal mij niks verbazen als grotendeels gebruikt wordt door zwervers e.d. Je zit er toch (redelijk) droog en warm.
Wauw, weer stuk voor stuk prachtige foto's zeg!
@Lamar
Die van mij mag alleen op commando grazen. Scheelt een hoop. Dat hij daarna af en toe van mening is dat hij nog verder mag eten is wat anders.

Maar anders krijg ik straks een paard dat altijd gelijk met zijn snufferd in het gras zit, daar heb ik totaal geen zin in.
Gekke vraag, maar sta je bij stal nieuwland? Sommige foto's lijken er erg op en heb daar stage gelopen.

Hier niet zoveel gedaan bij Elano. Woensdag en donderdag op stal (bij de land-eigenaar, hij heeft namelijk ook een stal in de buurt) wezen werken voor de penny. Dus alleen in de ochtend wezen voeren. Mesten werd gedaan door iemand anders.
En vandaag nog niet heen geweest, ben nog een 'beetje' ingezakt.. Want uiteraard waren er beide avonden 2 verjaardagen. Dus kom je thuis, heb je nog geen rust.

Wel heb ik tweedehands een longeersingel gekocht voor sinterklaas. Voor kerst wil ik dubbele lijnen kopen. Maar eerst even afwachten of dat tweedehands komt, scheelt toch weer kwa prijs. Heeft gelukkig geen haast, want wil toch eerst oefenen met de singel omdoen en aansingelen. En voor het sinterklaas is..
Als het meezit wordt het vandaag verzonden. En anders heb ik het maar later in huis. Hij is ruim verstelbaar en als het goed is zou Elano hem moeten passen.