Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xkusssx schreef:Oooooh Calypso!! Ben jij de nieuwe eigenaresse van Valentino![]()
![]()
???? Dat is toevallig op Bokt!
_URIA_ schreef:Gister bij deze merrie gaan kijken: http://www.sporthorses.nl/advertentie/p ... zoekid/351
Leuke merrie, zeer braaf met rijden alleen doordat er een tijd niemand op heeft gereden moest ze erg zoeken naar haar evenwicht en liep ze het liefst met haar hoofd in de lucht, op de momenten dat ik haar toch even door vroeg kwam ze echt tegen de hand in. Na 15 minuten te hebben gereden kwam ze al wel wat losser en zaten er een aantal mooie stukjes tussen maar toch niet zoals ik had verwacht (naar de foto's van de advertentie kijkende).
Ze vraagt er ook naar mijn mening aardig wat geld voor zoals ze zich nu laat zien, dit is omdat ''ze veel meer kan maar nu niet laat zien''.
Weet niet wat nu te doen?
simongek schreef:zo vanaf de foto's een mooie merrie. Logisch dat ze wat lastiger is te rijden als de amazone een blessure
heeft.
Ik zie prijsklassen tussen de 2000 en 4000 euro staan. dat vindt ik een hele redelijke prijs.
Evelijn schreef:Tja.. als je het echt een leuke merrie vindt dan zou je misschien er nog een bod aan kunnen wagen met wat jij haar waard vindt. Dat merrie het nu niet laat zien... tja daar moet je weinig boodschap aan hebben... dat klinkt meer als emotionele verkoper die haar paard geweldig vindten dat mag natuurlijk ook.
listiglistje schreef:Ik vind 4000 teveel voor een 12 jarige vosmerrie die eigenlijk niks kent en waar nog veel werk aan zit, dat is mi gewoon recreatiegeld...2500 is dan meer als genoeg!
Edit* en dan ook nog een bemerking...4000 is echt teveel!