Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Seven schreef:Tis ook zeker niet het mooiste paard op dit moment
Ze is vrij lang enkel op hand en vooral de voorhand gereden. Kwa grote twijfel ik inderdaad ook nog, ik heb fotos gezien van dr van 1,5 jaar terug was ze veel voller en ronder ze is nu vrij smal
@ pizzazz ik ben inderdaad vrij lang in het been dit paard is 1,70, heb zelf nog een ander paard die 1.69 is maar die is breder voller gebouwd.
Seven schreef:Ik Laat ik het zo zeggen merrie is zo scherp aan de prijs voor een M paard dat al kan ik naar een jaar er toch niet mee door 1 deur val ik dr nog geen buil aan
Seven schreef:Zie mijn post boven je pizzazz, we weten eigenlijk de gehele geschiedenis van het paard. Maar toch ik twijfel te veel over de combi ik moet hier dus heel goed over na gaan denken
Seven schreef:ja kort door de bocht wel ja, heb in de 20 min er op wel gemerkt dat ik dr in 4 maand wel weer aardig op niveau en in de spieren moet krijgen. Maar ik kan mn bouw nou eenmaal niet veranderen en heb geen zin om op concour enkel op te vallen door mij en niet door het paard
Ik ben gewoon een flinke twijfeldoos als het om het plaatje gaat.
Het dier is deze prijs doordat ze verkocht moet worden door de eigenaar dr ex, hij heeft hem van haar gekocht omdat ze niet meer kon betalen echter heeft hij ook de stallen vol. Dier is al goedgekeurd geweest, wij kennen de verkoper en mn familie kent de merrie al 3 jaar en weet dus wat voor dier het is.
De ruimte voor het zadel was voor mij ook een puntje inderdaad tevens de sprongen waren me ook op gevallen het dier loopt wel met swung door de bak dus lijkt daarvan geen hinder te hebben.
Pfff moeilijk hoor twijfel tussen wat ik wil en dit buitenkansje