Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Eleonoor schreef:Dus dan zal het wel aan mijn domheid liggen dat ik toch bij AdB les heb? (maar ja, heb toch echt gestudeerd om een goede baan te hebben om deze dure hobby alleen te trekken.....). Vertel me dan, wat mankeert er dan aan mij dat ik toch les bij AdB??
kebie schreef:Heb me niet door alle discussie heen geworsteld, maar wil er wel iets aan toe voegen.
....... Maar de manier waarop de Bodt HKO en rijden koppelt stuit een aantal mensen tegen de borst. Lijkt mij dat dat mag.
happy worker schreef:Natuurlijk mag dat Kebie, maar misschien had je het topic toch beter wel kunnen lezen dan had je wellicht begrepen dat het niet gaat of mensen er wel of niet wat mee (willen)kunnen maar om de manier waarop de mensen die er wel wat mee willen hier afgeschilderd worden als domme ruiters die hun paard de vernieling in rijden omdat ze nooit verder hebben gekeken dan de 'staldeur'. Even erg gechargeerd.....
Citaat:Maar een aantal hier vind ik aanvallend reageren over de persoon zelf. En dat vind ik niet netjes of eerlijk. Ik doel hier op opmerkingen als: 'Wat overigens dan niet wil zeggen dat AdB altijd en iedereen past en dat AdB per definitie gelijk heeft (brrr, het idee alleen al ).'[/b]
Citaat:in paardrijland zijn er meer onwaarheden dan waarheden