Het Reading Experiment - Deel 1 (3 rondes)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

poes

Re: Het Reading Experiment - Nieuwe foto's op blz 12.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 18:41

slimmerik schreef:
poes schreef:
Paard op de 2e foto sprak me gelijk aan maar ik kreeg echt niks door...

Dan maar de hond:

Is volgens mij ongeveer een jaar overleden, wordt gemist, maar is nog steeds veel thuis. Ongeveer 11-12 geworden?
Gestorven van "ouderdom", nooit geen echte gezondheidsproblemen gehad, mss ooit iets aan een voorpootje? Links?
Lief, allemansvriend maar zeer rustig, komt zich niet opdringen, woont in een gezin met 2 of 3 kids, is van een meisje of houdt hier het meest van.
Reu.
Naam Blacky? Klinkt heel grappig weet ik maar dit kwam in me op.
Rustig karakter, makkelijk dier, past zich aan, vindt alles best, is gelukkig in het gezin. Zorgend karakter. Is graag buiten maar weinig onstuimig. Geen blaffer. Woonde binnen.
Had hij een grote knuffel? Die er oud uitzag? Konijn of zo?Of grote beer? Iig groot of hij vond hem groot. Ik zie hem ermee zeulen. (als dit klopt ga ik echt freaken want dit beeld zie ik heel duidelijk)
Werd graag geaaid.
Goed met kids en katten, iets onzeker bij andere honden? Er leefde een kat bij hem. Of meerdere? Een zwart-witte en een rosse, de rosse is nonchalant en brutaal maar hij vindt het best. (ook dit zie ik voor me, vreemd)

Zo weer een heel boek van mij, ben benieuwd!!!!

Je zit een heel eind in de goede richting hoor. Ze is zeker een allemans vriendje. Iedereen die haar uitnodigt om mee te gaan sjouwt ze achteraan. Als er vreemde mensen zijn, dringt ze zich wel een beetje op. Ze stoot die mensen net zo vaak aan tot ze geaaid wordt. Succes altijd verzekerd Haha! Ze houdt van beide kinderen en heeft tussen hen geen voorkeur. Wel is ze helemaal idolaat van mijn vriendin (haar baasje dus) Ze heeft nooit iets aan de voorpoot gehad. Haar knuffel is een plastic varkentje en een plastic bot (niet abnormaal groot) die allebei vreselijk piepen. Is idd graag buiten en geen blaffer. Ze heeft dus een hekel aan katten. Die hebben ze dan ook niet op enkele zwerfkatten na die je op iedere boerderij ziet. Deze katten zijn zo schuw, dat zij ze eigenlijk nooit ziet.

Haha ik zat er goed op met de typische labradoreigenschappen gewoon dus deze reading vond ik frut Haha!
De dingen die het meest concreet waren, waren dus helemaal fout, ik zag de kids ook als veel jonger eerlijk gezegd, jaartje of 12.
Iig blij dat het dier nog leeft Huilen van het lachen

Niet verwacht dat jij foto's zou inzenden trouwens Haha!

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 18:54

Ik ben het meisje van foto 6, met het rode truitje aan.

crossmonster schreef:
Het jonge meisje
Deze dame heeft de nodige tegensklagen gehad, is zelf erg slim, zit wss op havo/vwo en dit gaat dr goed af.
Heeft ze wel eens last van dr rechterschouder?
Ze heeft op dit moment geen vriendje, geen vaste in elk geval.Ze is graag met vriendinnen aan het dollen, liefst buiten in de natuur. Ze vind gymmen op school een leuk vak.
Ze heeft twee spirituele beschermers bij zich, een man en een vrouw.

Nou crossmonster, je hebt talent. Huilen van het lachen
Nodige tegenslagen gehad kun je wel zeggen, in het laatste jaren zijn er een hoop verzorgpaarden van me verkocht, ik ben mijn eigen paard verloren aan koliek, het paard wat ik toen kocht (of eigenlijk mijn vader, als verassing) bleek helemaal de verkeerde keuze te zijn. Het paard daarna, wat we nu hebben werd tijdens de reis naar ons toe hoefbevangen (een klein jaar geleden) en daarmee ging het hélemaal mis, een hele korte versie van het verhaal is in mijn profiel te lezen, bij Ringo. Een vriendin van me is depressief en daar heb ik het een tijd heel erg moeilijk mee gehad en zo kun je nog wel even doorgaan.
Ik zit op T-VWO Engels, het hoogste niveau wat mogelijk is op mijn school en heb het er in de 2e wel moeilijk mee gehad. Nu gaat het goed en kan ik gewoon naar de 4e.
Ik ben ongeveer een maand à 2 geleden van een pony gevallen en heb daarbij mijn schouder bezeerd, of het rechts of links was weet ik niet.
Ik heb geen vriendje, nooit gehad ook. Dat met vriendinnen klopt ook, maar dat geldt voor velen denk ik.
Gym is zo ongeveer mijn meest gehate vak op school. Huilen van het lachen
Het laatste kan ik natuurlijk niet beoordelen.

WildWings schreef:
meisje van foto 6: vrolijk, lief/zorgzaam, veel met anderen begaan. Ook wel wat maf (nee, niet negatief bedoeld), excentriek dan ook af en toe geloof ik. creatief!! is een woord wat wel meteen bij me opkomt. (of zou het komen door de bloemetjeskrans? Haha! )
en heel stom maar ik heb een soort vakantiegevoel? geen idee wat ik daarvan moet maken Clown en nu voel ik heel licht op de achtergrond een gevoel van verdriet/verlies, het is niet echt overheersend maar het lijkt er wel te zijn.

Ook jij slaat de spijker op zijn kop, knap. Ja
Vrolijk, íets te vrolijk vaak, dan ben ik gewoon hyper. Vork Lief en zorgzaam ben ik vooral met paarden.
Laatst moesten we op school over degene die naast je zat verschillende karaktereigenschappen opschrijven, bij mij werd met nádruk maf en excentriek gezegd, precies die woorden.
Creatief ben ik niet echt, ik wil het wel, maar ik bak er gewoon helemaal niks van. Huilen van het lachen
Wauw, dat je dat vakantiegevoel doorkrijgt vind ik apart. Ik ben in Spanje geboren, heb daar gewoond tot ik 5 was en ben toen met mijn moeder verhuisd naar Nederland. Nu ga ik íedere vakantie naar mijn vader en paarden in Ibiza.
Over het gevoel van verlies kun je in de quote hierboven kijken, bovenaan. Klopt dus ook.

Ik vind het echt heel apart dat degenen die mij 'geread' hebben (al zijn het er maar 2) zo erg gelijk hadden. Ik weet ook niet wat ik er precies van moet vinden. Het is namelijk echt niet zo dat ik wíl dat het klopt en daarom dingen zoek om het te laten kloppen, het klopt gewoon.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 04:05

Wat grappig eleandra Haha!

Idd is dollen met vriendinnen voor iedere jonge meid een gewilde bezigheid. M aar het kwam gewoon in me op Haha!

Ik heb ook geen idee hoe ik bij het VWO kwam, goed van mij Tong uitsteken

Enne sja die schouder, hihi . Ik denk dat ik mijn roeping heb gemist, ik moet dus gaan oefenen.

VOLGENDE RONDE dus !!! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 07:44

Kan overigens ook goed zijn dat je meer met dieren hebt dan met mensen, of juist meer met mensen dan met dieren. Ikzelf vind mensen heel moeilijk om te readen bijvoorbeeld Knipoog

En die volgende ronde komt er denk ik wel, zal vanmiddag even een mod PB'en Knipoog

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 12:46

Malenka schreef:
Dank je voor jouw reactie! Ik ben blij te lezen dat ik het toch wel redelijk goed heb met dit paard. Ik dnek dat sommige van de foutjes ook komen doordat ik het te goed wil interpeteren en daarom verkeerde woorden gebruik. Het woord humeurig was bijvoorbeeld niet mijn eerste keuze (weet al niet meer welk woord er voor in de plaats stond) en het hinniken kwam meer door de houding die ik haar aan zag nemen en het enthausiasme dat ik voelde bij de begroeting. En de jongelingen zouden ook kunnen slaan op jonge mensen... kan dat?

Ja dat zou misschien kunnen. Ze wordt door mij verzorgt (mijn zus is in Engeland voor 10 weken daar is ze eigenlijk van maar als ze wel thuis is ziet ze mn zus ook wel maar ik zorg vooral voor dr) dus ik ben de enige mens die ze eigenlijk ziet (ben 17). En mijn broertje van 12 gaat soms ook mee naar de paarden. Volwassenen ziet ze dus eigenlijk haast nooit. Dus het zou best kunnen dat het om mensen ging. Ja

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 15:48

Ik had toch een paar dingetjes goed. Lachen

Ik was gewoon barslecht, maar laten we positief blijven Huilen van het lachen

Ik hoop dat er nog een ronde komt, en ga het dan zeker weer proberen, als ik het niet vergeet!

MDJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 16:05

ik stem ook voor een volgende ronde! Ik neem aan dat Rock nog voldoende foto's heeft? Lachen

KimH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 16:15

Ik hoop ook dat er een volgende ronde komt. Ik heb meegedaan aan ronde 1, nr 2 was ik een beetje vergeten hahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 20:48

Ja hoor, er zijn nog meer dan genoeg foto's Knipoog

Bijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 17:07

Eigenaar van niet-gereade nijntje (foto 10) meld zich...
Spijtig dat niemand hem gelezen heeft, maar volgende keer beter...

Iedereen die hem alsnog wilt proberen, mag mij altijd een PB'tje sturen. Op bokt is normaal niks over hem te vinden...

plotie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 19:20

Ik heb nog een goede foto, Rock kan je iets laten weten als ik deze naar jou mag opsturen, als je hem kan gebruiken. Het is een fret.
Groetjes
Plotie

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 19:30

Het enigste wat ik kan aflezen van de paarden op de foto is de kwa gedrag/krakter die ze bezitten veder zou ik niet zelf kunnen readen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 20:32

plotie schreef:
Ik heb nog een goede foto, Rock kan je iets laten weten als ik deze naar jou mag opsturen, als je hem kan gebruiken. Het is een fret.
Groetjes
Plotie

Het is jammer dat je dit in het topic hebt gevraagd in plaats van me een PB'tje te sturen. Het idee van dit topic is namelijk om alles anoniem te doen, en nou weet iedereen dus dat hem om jouw fret gaat.

Foto's insturen is dus okee, maar hou dat aub buiten dit topic!

plotie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 09:53

Ow sorry wist ik niet, dom van mij.

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 15:27

Is er al bekend of er nog een nieuwe ronde komt?

Klara16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 16:11

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 16:22

Dat vind ik niet zo interessant, want anderen geloven moeten ze zelf maar weten Tong uitsteken Ik wil foto's Haha! Haha! Haha!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 17:38

Idd dat discussietopic ga ik niet meer in kijken, zitten een paar kinderachtige mensen die hun zin doordrammen , daaaaaag daar bemoei ik me niet meer mee.

Ik wil ook nieuwe fotooooooooos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 19:51

Ik zal even kijken of het me morgen lukt om er weer een stel nieuwe op te zetten Knipoog

Marittt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 19:56

Sorry, dat ik me zolang niet gemeld heb.

Zou ik misschien met de laatste foto's nog een reading mogen doen of moet ik wachten tot de volgende ronde?

MDJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 19:58

lijkt me slimmer om even tot morgen te wachtten

Marittt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 20:00

Zal ik zeker doen! Ja

Ik zie nu dat de antwoorden zijn gegeven nl Lachen

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 20:40

Het konijntje is nog niet geread, misschien kun je haar een pb sturen? Of idd even wachten tot morgen! Knipoog

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 21:53

Oh ben benieuwd naar de foto's van morgen ik doe dan denk ik ook mee, heb net gewoon de boel gelezen dus weet de antwoorden van de eigenaars al Tong uitsteken
Lijkt me leuk om ook een keer een foto in te sturen, kan ik dat nu gewoon al doen via PB ofzo?

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 04:16

vivi, beetje dom dat je dat nu gezegd hebt. het doel is om te kijken of readen echt bestaat. We willen dus dat de foto's niet terug te vinden zijn via bokt. Nu heb je jezelf verraden en zal rock geen foto van je gebruiken omdat het dan zijn doel mist.

De eerste ronde waren er ook 2 foto's gebruikt die makkelijk te verhalen zijn. En dat willen we voorkomen, we willen foto's van mensen of dieren die niet terug te vinden zijn via bokt oid.

Om dus te voorkomen dat er gesjoemeld word.