slimmerik schreef:poes schreef:Paard op de 2e foto sprak me gelijk aan maar ik kreeg echt niks door...
Dan maar de hond:
Is volgens mij ongeveer een jaar overleden, wordt gemist, maar is nog steeds veel thuis. Ongeveer 11-12 geworden?
Gestorven van "ouderdom", nooit geen echte gezondheidsproblemen gehad, mss ooit iets aan een voorpootje? Links?
Lief, allemansvriend maar zeer rustig, komt zich niet opdringen, woont in een gezin met 2 of 3 kids, is van een meisje of houdt hier het meest van.
Reu.
Naam Blacky? Klinkt heel grappig weet ik maar dit kwam in me op.
Rustig karakter, makkelijk dier, past zich aan, vindt alles best, is gelukkig in het gezin. Zorgend karakter. Is graag buiten maar weinig onstuimig. Geen blaffer. Woonde binnen.
Had hij een grote knuffel? Die er oud uitzag? Konijn of zo?Of grote beer? Iig groot of hij vond hem groot. Ik zie hem ermee zeulen. (als dit klopt ga ik echt freaken want dit beeld zie ik heel duidelijk)
Werd graag geaaid.
Goed met kids en katten, iets onzeker bij andere honden? Er leefde een kat bij hem. Of meerdere? Een zwart-witte en een rosse, de rosse is nonchalant en brutaal maar hij vindt het best. (ook dit zie ik voor me, vreemd)
Zo weer een heel boek van mij, ben benieuwd!!!!
Je zit een heel eind in de goede richting hoor. Ze is zeker een allemans vriendje. Iedereen die haar uitnodigt om mee te gaan sjouwt ze achteraan. Als er vreemde mensen zijn, dringt ze zich wel een beetje op. Ze stoot die mensen net zo vaak aan tot ze geaaid wordt. Succes altijd verzekerdZe houdt van beide kinderen en heeft tussen hen geen voorkeur. Wel is ze helemaal idolaat van mijn vriendin (haar baasje dus) Ze heeft nooit iets aan de voorpoot gehad. Haar knuffel is een plastic varkentje en een plastic bot (niet abnormaal groot) die allebei vreselijk piepen. Is idd graag buiten en geen blaffer. Ze heeft dus een hekel aan katten. Die hebben ze dan ook niet op enkele zwerfkatten na die je op iedere boerderij ziet. Deze katten zijn zo schuw, dat zij ze eigenlijk nooit ziet.
Haha ik zat er goed op met de typische labradoreigenschappen gewoon dus deze reading vond ik frut

De dingen die het meest concreet waren, waren dus helemaal fout, ik zag de kids ook als veel jonger eerlijk gezegd, jaartje of 12.
Iig blij dat het dier nog leeft

Niet verwacht dat jij foto's zou inzenden trouwens

en nu voel ik heel licht op de achtergrond een gevoel van verdriet/verlies, het is niet echt overheersend maar het lijkt er wel te zijn.
Lief en zorgzaam ben ik vooral met paarden.